tirsdag 11. januar 2011

Gammel energi


Dette er utsnitt fra et bilde, som jeg malte under mitt første svangerskap. Jeg har tidligere nevnt her inne at jeg får en enorm skapertrang når jeg går gravid. Kanskje flere der ute med den samme erfaringen?! Min greie har kanskje spesielt vært at jeg må fylle tomme lerret med maling og lage bilder. Tempoet er høyt, og uten nøling setter jeg fryktløs igang. Malingen får nærmest ikke tid til å tørke heller, før det skal opp på veggen. Litt av et syn kan jeg tenke meg at jeg er, energisk og med den store upraktiske magen :-) Sånn i ettertid ser jeg at denne perioden kan ha vært litt slitsom for de jeg har nærmest(!) Dette bildet har foresten stått i kjelleren en stund. Jeg snublet over det her en dag, på jakt etter større klær til lillebror. Huttetu som tiden flyr! Kan hende det skal få stå fremme og skinne litt igjen?! Fin kveld på deg.

7 kommentarer:

  1. Fine farger og fine minner! Ja, la det komme opp igjen. Jeg har ikke vært så kreativ under svangerskapene, men desto mer senere når det har blitt mange hjemmekvelder i forhold til tidligere ;)

    SvarSlett
  2. Jeg kan se at du har lagt igjen energi i bildet!
    Det var vakkert! Så flott at du brukte energien på å skape noe så flott. Så gøy å ta det fram og nyte det igjen.

    SvarSlett
  3. for en fin blog!
    liker smaken din;)
    liker å male selv og, har laget egen blog om det og foto, og en annen med interiør.
    hilsen manuela

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Flott bilde, det fortjener definitivt å komme frem og skinne:)Jeg har også hatt enorm skapertrang under mine to svangerskap, til glede for meg og til frustrasjon for Admiralen min....Det må være noe hormonelt:)
    Fin kveld på deg også!!

    SvarSlett
  5. Så spennende!
    Jeg hadde kanskje ikke stor skapertrang, men fiksetrang, hehe..

    SvarSlett
  6. herlig gammel energi..
    liker det jeg ser..
    var ikke noe spesielt skaperkraftig jeg, under mine svangerskap..mye trøtt..hihi!
    ønsker deg en fortsatt finfin dag -
    klem på deg!

    SvarSlett
  7. Heisan!
    Herlig gammel energi! Det så nesten ut som du hadde lagt litt garn i den ene rundingen?
    Synes jeg ser deg med stor mange, veivende med malekosten og så hivende bildet opp på veggen, ha,ha!
    Dette bildet må da nesten den som lå inne i magen den gangen arve en gang da; koselig minne!
    Ha en fin kveld med eller uten energi!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett