torsdag 6. januar 2011

Bjørn på krittavla


"Mamma, se en bjørn!" Vesla er inne i en tegne periode. Over alt og hele tiden. Tavleveggen i gangen er i daglig bruk. Her må hun ha hatt bittelitt flaks med hvordan strekene havnet sammen til slutt. Men at det lignet på en bjørn, det synes jeg hun har helt rett i! Verket ble vasket bort igjen et lite nanosekund etter at dette bildet ble tatt. Men jeg fikk heldigvis foreviget det i grevens tid!
En liten del av tavleveggen brukes til blant annet postkort, bilder og huskelapper. Alt fra Einsteins herlige galskap til bilder av familiens medlemmer.

8 kommentarer:

  1. Hihi, en bjørn, jeg ser det altså! ;)

    SvarSlett
  2. Herlig Bjørn og herlig liten veslefrøken!!

    Enn at jeg var så heldig å få fiiiine postholderen av deg da!! Så akkurat på den i morges, og tenkte at nå glEder jeg meg til å rydde bort jula, og henge opp denne! Den skal nok behørig blogges ;)

    Vi snakkes plutselig :)
    nattaklem fra meg

    SvarSlett
  3. så bra at du fikk fanget dette gyldne øyeblikket....

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Hihi stilig :)
    noen ganger blir det sånn når marihøna tegner og :)

    SvarSlett
  5. Hehe! Ser definitivt ut som en Bjørn. ;) God fredag!!

    SvarSlett