lørdag 4. desember 2010

Tavlevegg

Fin lørdagskveld til deg!


12 kommentarer:

  1. Slik har jeg også lyst på! Kjempe tøft med fuglene som flyr ut av tavlen :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!

    Hva slags malingstyper har du brukt?
    Vil ha en sånn vegg jeg også... ;)

    SvarSlett
  3. Kult! akkurat slik jeg har tenkt i gangen. Malte du en plate, eller rett på vegg? Evt hvilken type plate?

    SvarSlett
  4. Nummer ni: Jeg har kjøpt malingen på Kulør, var dessverre ingen konkurrerende produkter å velge mellom. Bare en type magnetmaling og en type tavlemaling. Et hot tips er å hamstre tavlemaling på Granit, der var den MYE billigere.

    Rina: Jeg malte rett på veggen jeg! Maskerte opp og malte i vei. Greit for en utålmodig sjel ;-)

    SvarSlett
  5. Åh! Dette ser så lurt ut! Jeg har så lyst til å ha tavlemaling på en av skapdørene på vaskerommet. Tror det kunne blitt så kult!

    Takk for tips og herlige bilder!!

    Klemmer i massevis

    SvarSlett
  6. Kjempefint!! Nå tror jeg at jeg må finne et sted i det nye huset vårt jeg kan lage en slik vegg..
    klem

    SvarSlett
  7. Det var tavleveggen sin, det! Både fint og lurt!

    Me hadde ei stoooor gamal lærartavle i gongen, men i påvente av kjøp av ny bolig/salg av denne - tok me den ned som følge av eit "meglartips" - "tavlen må nok ned, det blir veeeldig mørkt her.." Siste gong eg høyrer på interiørtips frå ein meklar - eg saaavnar tavla mi!!

    God helgeklem til deg!

    SvarSlett
  8. Denne får dere mye glede av. Kjempefin!

    Klem.

    SvarSlett
  9. Hipp hurra for tavlevegger! De er geniale :)God søndag til deg og dine!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  10. Herlig. Jeg vil også ha en slik tavle/magnetvegg. Har bare ikke funnet ut hvor enda.

    SvarSlett