onsdag 8. desember 2010

Oi!


Jeg har en vase som er perfekt til rognebær. Den er laget i keramikk og funnet på loppis for et par år siden. Litt sånn 70-talls kanskje. Synes den står fint som brobygger mellom alfabetbilde fra IKEA og teakkommoden fra Fretex. Kommoden som jeg går forbi mange ganger hver dag og ofte tenker, male eller ikke? I dag har jeg slettes ikke tenkt på kommoden, men på julegaver. Det har plutselig gått opp for meg at det er julaften om to uker. Oi!

I morgen skal jeg vise dere det gamle skapet mitt som jeg har tapetsert med retrotapet. Vi sees!

9 kommentarer:

  1. Herlig rødt innlegg:) Og det passer seg jo nå i jula! Desember går fort ja, dessverre og heldigvis på en gang;)
    Takk for fantastisk postiv og koselig kommentar om papirstjernene! Du gjorde meg ordentlig glad:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. du legger inn så fine bilder!
    Liker det orange, røde, lilla og gule sammen!
    Inspirerende!

    SvarSlett
  3. For en energibombe:) Herlig loppisfunn! Kule bilder!

    SvarSlett
  4. Damen over sa akkurat det jeg tenkte; du tar så fine bilder, Anja! :)

    SvarSlett
  5. Alltid dagens høydepunkt, dette :-) Storkoser meg med bloggen din som inspirerer og lyser opp i hverdagen.
    Glad førjulstid til deg.Her er mesteparten av julegavene i boks og 50 julekort skrevet. Puh!

    SvarSlett
  6. Nydelig! Herlige farger:D

    En fin "Give Away" pågår på bloggen min! Kikk innom hvis du vil og avgi en stemme ;D

    Ha en flott dag!

    K:D

    SvarSlett
  7. Knallkule knallfarger i knalloransje! ;)

    SvarSlett
  8. Du er så flinkt til å sette sammen de fine bildene dine. En fryd for øyet å besøke deg!
    Og du- jeg ville ikke malt den fine kommoden...

    SvarSlett