torsdag 16. desember 2010

Hjerterom


Dette er Vesla sitt hjørne på barnerommet hun deler med storebror. Jeg lovte å vise mere hjertestoff og her kommer det. Stoff (fra Stoff&Stil) stiftet på lerretsrammer. Enkelt og kjappt, og dekorativt synes jeg.


Noen flere detaljer fra det samme rommet. Dukkeseng fra IKEA er malt lilla. Bokstav i tre fra Panduro, likeså.I heimen er det baking, pakking av julegaver og årets julekort som skal skrives i dag. Neste innlegg må vel bli litt mer julete skulle jeg tro!Ha en fin dag der du er!

15 kommentarer:

  1. Jättefint! Så fint ni har hemma, tack för att du delar med dig, det är så inspirerande.

    SvarSlett
  2. Fine bilder, så fin ein jentekrok! Og så skulle eg verkeleg ønske at dei hadde sånne fine stoffer på "min" S&S òg! - har nemleg full kontroll på sortimentet deira, og hverken hjerter eller store epler har dukka opp der nokon gong.. Jaja.
    Kos dykk med fine førjulsaktiviteter idag! Det blir det her òg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig jentekrok. Jeg holder på å innrede vesla sitt rom. Har noen møbler jeg må male, men da formen er skranten er motivasjonen likeså. Håper jeg får lysten snart. Dine bilder inspirerte iallefall.

    SvarSlett
  4. Herlig inspirerende barnerom! Heldig liten "søta" som bor der :)

    SvarSlett
  5. Nej! Jag har haft Albert Åberg när jag var en barn :) Och jag älskade den!

    SvarSlett
  6. Nyyydelige detlajer!!
    Er hjertestoffet også fra Stoff & Stil??
    Kjempekult!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  7. Sukk.
    Vakkert for sjel og sinn disse bildene!

    SvarSlett
  8. Wow, det var et fint barnerom asså!! Er den svarte senga fra IKEA tro? Den så veldig fin ut, og passer sikkert veldig greit til de som liksom har vokst ut av sprinkelseng......

    Ha en fin kveld, hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  9. Heisan!
    Jeg vil bare vandre rett inn i bilde-collage 1 !
    Jeg elsker fargene du bruker og mikser og kan nesten ikke se meg mett. For et herlig, herlig barnerom!!! Jeg hadde elsket det hadde jeg vært barn og jeg liker det vanvittig godt som voksen også!
    Ha en god natt og glad morgendag!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  10. Tack snälla du! Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när jag hittade din blogg, så det var roligt att du gillar min med :)

    SvarSlett
  11. Jeg blir alltid så glad av fargene dine men det tror jeg at jeg har sagt mange ganger allerede... Ettersom du spurte: jeg jobber som lærer i kunst og bilde for barn, samt en del andre jobber for å fylle opp dagene. Du bor i Trondheim, gjør du ikke? Vet du om det er noen butikker der som forhandler House Doctor? Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  12. ..et herlig hjerterom!
    oser av sjarme, personlighet & kreativitet ..
    digget den lille puten med SØTA på...
    ønsker deg en finfin helg -
    moaklem

    SvarSlett
  13. Herlige farger, og koselige hjerter! ;)

    SvarSlett
  14. Ooo, vilket härligt barnrum, underbart hem och fantastiskt inspirerande blogg du har! :)

    God jul från Sverige!

    SvarSlett