tirsdag 14. desember 2010

Glade puter

For en liten stund siden vant jeg et blogglotteri inne hos Wanja B, med den fine bloggen Summa Sumarum. Wanja er mamman til to nydelige små jenter og bloggen hennes er full av flotte bilder med hennes helt personlige stil og uttrykk. Gjett om jeg ble glad da jeg åpnet pakken som kom i posten. Jeg vant min favorittpute, tusen takk Wanja! Denne puta passer utrolig godt inn i huset mitt.

Dessuten passet den så fint sammen med disse to putene som jeg selv laget for et par uker siden. Det orange stoffet har fine hjerter, men det kommer ikke så godt frem på dette bildet. (Neste innlegg vil vise dette stoffet bedre)

Ha en glad tirsdag!

12 kommentarer:

  1. Helt perfekt pute! Glad Tirsdag til deg og!

    SvarSlett
  2. Underbara färger på kuddarna! :-)

    SvarSlett
  3. nydelige puter:)
    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er!
    Kjempefin pute, med herlig friske farger!

    SvarSlett
  5. Helt, HELT vidunderlige bilder, vennen!
    Det er alltid så hyggelig å komme inn til deg!

    SvarSlett
  6. Nydelig pute du har vunnet - orange er jo bare superfint! Og de nysydde putene dine var kjempefine :)
    FIN kveld til deg!

    Marit

    SvarSlett
  7. Jättesnygga kuddar, i underbara färger!

    Jag gillar verkligen dina bilder :D

    SvarSlett
  8. Oransje og lilla er skikkelig energiboost for mine øyne:-)

    SvarSlett
  9. Fargerik og vakker! heldige du som kan kose denne flotte puta. :)

    SvarSlett
  10. herlige & glade puter!
    ..og så skjønn den var i eames-stolen!
    love it!
    ..fin kveld til deg -
    fra meg :0)

    SvarSlett
  11. Helt klart glade, nyyydelige puter! :)

    SvarSlett
  12. Hvor er det nogle skønne puder i dejlig farvekombination

    stine:)

    SvarSlett