torsdag 9. desember 2010

Gammelt skap med tapet




Den gule retrotapeten fra Retrovilla har fått pryde det gamle skjeve bokskapet mitt. Egentlig et fryktelig upraktisk skap, siden det er så skjevt. Men jeg må liksom ha det rundt meg likevel. Synes det fikk en liten renessanse nå, med den fine tapeten på. Så har jeg klippet ut flere svaler(mal laget fra et bilde jeg fant på nettet). Her sitter jeg og "lander dagen" når ungene er i seng. Skapet er fullt av lesestoff. Herlig.

Ønsker deg en finfin kveld.

21 kommentarer:

  1. Så stilig skap og så nydelige bilder:)

    Kos deg med alt lesestoffet!

    SvarSlett
  2. Det ble KNALLFINT! Og for en kul gul tapet:)

    SvarSlett
  3. Vilket fint skåp!

    Jag skulle vilja ha något liknande till TVn. Som det är nu syns tvn alldelse för mycket, så jag vill gömma den i ett snyggt skåp, gärna med tapet på luckorna.

    Jag ska bara hitta ett skåp i rätt storlek först...

    SvarSlett
  4. Åhh lige mig!! Er vild med dør håndtaget!!!!

    SvarSlett
  5. Kjempe fint ble det! Nydelig skap da med DE håndtakene:) Passet fint i fargen til tapetet!

    SvarSlett
  6. Jeg får ikke sagt det nok: ELSKER bildene du tar! Stemningen, fargene.. Flotte er de! Og så herlig skap! Alle skap blir et hakk finere med litt retrotapet på, og synes det var riktig så sjarmerende med litt skjevheter. ;)

    Ha en fin adventstid! :)

    SvarSlett
  7. nyyydelige bilder, lekkert skap og andre fine ting:) vakkert håndtak på skapet:) Artig med svalene som flyr rundt på veggen:)

    Fin torsdagskveld fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Et nydelig skap og tapeten var kjempefin....stemningsfulle bilder-)

    SvarSlett
  9. Kjempefint!! Og skikkelig DEG, hehe..
    Svalene var kjempesøte!!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  10. Kjempefint skap, herlig tapet!

    Det er så fint med lerkegreiner, nå har det blitt litt mildere så i morgen blir det skogstur på meg og lillebror, må finne noen slik at vi får fylt opp vasene her også.

    Ha en fin kveld

    Klem Silje

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert skap! Og de håndtakene var jo bare "to die for" da! <3

    SvarSlett
  12. Så vakre, vakre bilder å la øynene hvile på.
    Dette innlegget ditt ga meg fred i sjela i kveld.
    Takk, venn!

    SvarSlett
  13. utrolig herlig...
    både tapeten & skapet -
    og ikke minst de amazing bildene du tar -
    love it!
    ..fortsatt fin kveld 2 you 2!
    :0) klem

    SvarSlett
  14. så fint skapet ble med tapet! utrolig hva tapet kan gjøre, iallefall når en har fått taket på en kul som denne....
    bloggen din er bare så fin og gøy!! alltid fine bilder!
    klem

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder!
    Nyyyyydelig tapet;-)
    Flinke deg!!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  16. Hej, första gången jag är här - du har en blogg helt i min smak! :-)

    SvarSlett
  17. Otroligt fin blogg och fina inspirerande bilder!

    SvarSlett
  18. Det håndtaket var virkelig fantastisk!! Et sånn skulle jeg gjerne hatt!

    Håper du får en fin helg!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  19. Så fiiiine bilder! Koselig, koselig :)
    God helg!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  20. Oj, så himla fin blogg!
    Lovely,
    jag följer!
    Ha en fin lördag!
    Sofia

    SvarSlett