søndag 5. desember 2010

Dots



Veggen på spiseplassen vår. Et vanskelig prosjekt skulle det vise seg. Jeg fikk for meg at vi måtte ha noe mer massivt på veggen her. Men hva!? Jeg har jo tidligere nevnt dette rommet som litt av en utfordring å møblere. Rommet som inneholder kjøkken, spisestue og stue. Tror det kunne blitt fint med en skikkelig markering av spisestuen. Male? Tapetsere? Blir glad for gode forslag her altså. En kjapp og midlertidig løsning ble dette linstoffet fra IKEA, stiftet på lerret. Enn så lenge gleder jeg meg over denne lille forandringen i heimen.

10 kommentarer:

  1. Du - eg syns dette herlige prikkestoffet gjorde seg veldig, eg! Tar opp fargane i spisebord/stolar, og stua òg vel? Likar så godt prikkar eg - så dette bildet gjorde meg prikkeglad;-)

    Nei, det er ikkje alltid lett å møblere dei åpne romma me har nå. Viss dei er små er det kanskje best å ha dei i like fargetonar - ellers er det jo flott å markere "sonene" i forskjellige fargar. Men trur ikkje det finst absolutte reglar - det er jo gøy med kontrastar òg, liksom..hehe

    Søndagsklem frå meg

    SvarSlett
  2. Så fargerikt og flott det var her inne hos deg da! kul stil og fine bilder;)

    SvarSlett
  3. Du har så herlig stil, digger hjemmet ditt!!

    Stoffet ble jo kjempekult, vi har stoff på veggen ved spisestua, ville ikke tapetsere da noen meter med stoff er lettere å skifte ut (har det med å plutselig ville endre stil totalt, og da er det greit at det går kjapt)

    Uff så kjedelig at vesla har blitt syk, masse god bedring, håper det går fort over.
    Her hadde vi omgangssyken forrige helg, ikke noe moro altså, liker det ikke når barna er syke..
    Trøsten var at da får vi det i alle fall ikke i jula...

    Klemmer fra Silje

    SvarSlett
  4. Jeg og synes det er blitt fint. Så på marimekko prikkene igår, vi vurderer det til tapet...den minnet veldig. Fint.

    SvarSlett
  5. Har ingen andre tips til deg nå, venn.
    Bare må si at jeg elsker hjemmet ditt.
    Du har en vidunderlig stil.

    Og prikkene; lekkert!!!

    SvarSlett
  6. helt i min gate når det gjelder interiør:) Her kan jeg få mye inspirasjon, så deg vil jeg følge:)

    Mandagshilsen fra Trine:)

    SvarSlett
  7. Det ble jo KNALLTØFT!!! Digger rett og slett huset ditt, så gjennomført og kult:)

    SvarSlett
  8. Så flott og så enkelt! Akkurat slik det skal vera...

    Alltid kjekt med forandring. Ha ein fin fin kveld vidare.

    SvarSlett
  9. Åj, nå minte du meg på at jeg har det samme stoffet liggende! kanskje jeg skal bytte ut Saralisa med dottene i stua?
    Nydelige snøkrystaller, så utrolig koselig kveld det hørtes ut som.
    ha en fin adventsuke videre!

    SvarSlett