søndag 7. november 2010

Stort og smått

Shinedesign i KK. Hadde nesten glemt det jeg, men plutselig møter jeg meg selv på glanset papir. Bare noen få linjer, men moro lell.

Så har jeg vunnet et blogglotteri hos den fine bloggen Svenngården. Hurra!! Premien var en søt og nostalgisk boks, sjokoladehjertene inni var ren og skjær bonus...tusen takk! Bloggen blir drevet av ei flink jente som heter Amalie. Ta en tur innom henne hvis du ikke allerede har vært der, denne bloggen inspirerer!

Til slutt en sniktitt på et pågående lite prosjekt i gangen. Til glede for store og små kreatører kan jeg si. Skal fotograferes i bedre lys en annen dag, promise.

En Stockholmstur står på trappene denne uka. Blir fint med litt storbyluft igjen. Jeg gleder meg mycket! Noen som har tips til fine butikker foresten? Blir glad for gode forslag. Fin uke til deg.

17 kommentarer:

  1. heihei..
    for et skjønt innlegg om stort & smått!
    gratulerer med innlegget i kk - herlig!
    ..bare det å tusle i gamlastan med alle de små skjønne butikkene & cafeene = jo så deilig!
    ønsker deg en fin tur til vakre stockholm
    moaklem

    SvarSlett
  2. Yay, jeg vant andrepremien der, gleder meg! :)
    God tur da, aldri vært der jeg, så ingen tips, men det blir vell bra uansett! :)

    SvarSlett
  3. Grattis med KK ! Morsomt !

    Stockholm er jo shoppingmekka nummer 1 . Jeg elsker Söder jeg , myyyye secondhand butikker og mye hippe klesbutikker ;D ( Monki , weekdays , american appareal + mange flere )

    Ellers er jo Gamla Stan ett sikkerstikk. Mange fine nisjebutikker og koselige kafeer.

    Dyrt og classic finner du på NK og østermalm. ( designerbutikkene som perler på en snor )

    Ha en fin tur! K;D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med innlegget i kk. Gleder meg til å lese! Nyter å lese innleggene dine!

    Jeg har ett innlegg i min blogg i dag, som jeg trenger noen råd og tanker rundt. Om du kunne tenke deg å ta turen innom og legge igjen ett par ord, så hadde jeg blitt veldig, veldig glad.

    Alle tanker og råd blir satt stor pris på!

    :)

    Ha en fin dag!
    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett
  5. Så gøy at du er nevnet i KK:)

    Fine bilder som alltid hose deg.

    I Stockholm må du innom Lagerhaus, en morsom butikk med masse fint!

    SvarSlett
  6. Artig at du er på trykk! :)

    Må seie at eg er bittelitt misunneleg på deg som skal til Stockholm! Eg var der for omlag 15 år sidan (hjelp!) og har sååå lyst tilbake!

    KOS deg på tur!

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse med oppmerksomheten i kk.
    Kjempe stas å være på trykk, blir litt sånn når man ser "hverandre" her i bloggverdenen på trykk at man liksom "kjenner" hverandre*ler*
    Masse grattis :)

    SvarSlett
  8. Å va härligt med en tur till Stockholm...tycker du skall kika inom Granit, Design House och 10gruppens butik på söder.

    Ha det gott!

    SvarSlett
  9. Grattis med trykk i KK :)
    Synes det er minst like stas å bli nevnt her hos deg! Tusen takk :)
    Åååh, heldig du er som skal dit.. Kos deg :)

    Ha en fin kveld :)
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  10. Tusen takk for fine tips til storbybesøket mitt, dette skal bli så gøy!!!

    SvarSlett
  11. Åh - Stockholm! Eg elskar den byen!

    Er enig med Kat her - Søder er ein spennande bydel, med bruktbutikkar og anna som ikkje er så A4. Viss du ikkje har vore der før, bør du få med deg Gamla Stan - det kan vere ei turistfelle, men det fins òg ein god del snasne bruktbutikkar der!

    Skansen er fiiiin! Stort utandørs museum på ei øy(ta i tilfelle båt!) - kanskje dei har koselege marknadar på denne tida. Ellers så ligg jo Slottsträdgården berre eit steinkast unna, og kafeen der er heilt herleg!

    Ellers syns eg at Svensk Tenn er fin, med mykje svenske designklassikarar. Stoffet med elefantane, f.eks. *sugle, sugle..*

    Gooooood tur:-) - og ta masse bilder så me får sjå koss du har hatt det!

    Klem

    SvarSlett
  12. Du er jenta i vinden for tida altså, så gøy!
    Heldige deg som skal på tur, kos deg masse! Stockholm er en herlig by :)
    stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. Oi - held på å gløyme denne:

    http://gastrogate.com/restaurang/ortagarden/

    Høg takhøgde og nydeleg vegetarbuffé! Anbefaler deg ein lunch her!

    SvarSlett
  14. KK også...! kjempemoro : )
    Så deilig med tur til Stockholm da, kos deg masse!
    Vi må lunsjes når du er tilbake da? : )

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei kjære deg!
    Jeg er tidligere Englepels. Min blogg er så ny, og jeg er i oppstartfasen, så jeg kom til det at jeg ville endre navnet på den. Men her får du iallefall linken til meg nå. Du skrev så fint på bloggen min i går, og håper du vil følge meg videre.

    Ha en fin dag!
    Vennlig hilsen
    An-Magritt

    SvarSlett
  16. Hei kjære deg!
    :)

    Jeg er tidligere Englepels. Min blogg er så ny, og jeg er i oppstartfasen, så jeg kom til det at jeg ville endre navnet på den. Men her får du iallefall linken til meg nå

    Du skrev så fint på bloggen min i går, og håper du vil følge meg videre.
    Jeg får så mye inspirasjon bloggen din! Kjempeflotte sider!


    Ha en fin dag!
    Vennlig hilsen
    An-Magritt

    SvarSlett
  17. kult, drar til Stockholm på kjærlighetstur, uten baby, neste helg.
    Får prøve å ta litt bilder på turen:)

    Liker bloggen din:)

    SvarSlett