onsdag 24. november 2010

Glimt fra helgen


Her er noen bilder fra helgen vår. Tusen takk for de fine kommentarene dere gir her inne hos meg, jeg er helt overveldet! Helgen som var ble brukt til å pleie oss selv litt. Lillebror er tilnærmet frisk igjen. Han har nå blitt 4 mnd gammel, en glad liten fyr. Som tiden flyr! Mamsen hoster og skraller fortsatt, men er også på bedringens vei. Og så har storebror vært hjemme sammen med oss denne uka. Vi må vel bare ta runden. Storebror perler julegaver for tiden, maaaange perlejulegaver! Vesla har laget seg  smykke og armbånd. Med litt god hjelp (mye artigere å tømme ut alle perlene for så å putte de tilbake i esken igjen!). Vi har laget hjemmelaget tyttebærsyltetøy (etter oppskrift fra mormor og oldemor). Og så laget vi Kasparas velkjente olivenboller. Har du ikke prøvd dem sier du? Da MÅ du gå inn her. De er helt nydelige! Juletiden sniker seg så smått innpå oss. Her i huset har vi tatt frem julerøkelsen som fyller huset med deilig stemning (hybelkaninene og rotet prøver jeg å overse:-). Til helgen skal det skrubbes og ryddes, neste uke venter vi spennende besøk fra hovedstaden. Mere om det siden.

God onsdag folkens!

11 kommentarer:

  1. Heisan!
    Fiiine bilder og herlig bilde-collage!
    Så gøy at du baker olivenbollene. I dag har jeg hatt min søte gamle mamma på lunsj med nettopp olivenboller, salat og te. Hun elsker disse bollene hun også og minstemann strålte opp da han kjente lukten av olivenboller da han kom hjem fra skolen.
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Glemte en ting; så skjønn lillemann er og så ser vi ei lys flott jente flagrende på et bilde..
    Kaspara

    SvarSlett
  3. Det så ut som en herlig helg det! Bortsett fra sykdommen da selvfølgelig;)
    Jeg har en giveaway gående - bare å bli med hvis du har lyst:)
    http://lillehottentott.blogspot.com/2010/11/frjuls-givewaway.html

    SvarSlett
  4. Dette var en vidunderlig oppsummering i ord og bilder. Du er så utrolig flink til å ta bilder og få fram det stemningsfulle.
    (Og så sitter jeg i sofaen med akkurat det samme ullteppet som du har i stua di. Grått med grå sirkler. Elsker det.

    God bedring til deg, venn.
    Klemmer.

    SvarSlett
  5. Dejligt at I kan hygge selv om der er forkølelses og snue hos jer.


    Der er GIVE AWAY på min blog – håber du har lyst til at være med 

    By MARIANNE

    SvarSlett
  6. De bollene må jeg prøve. Fikk nesten litt julestemning da jeg leste dette innlegget. JA ja MYYYE jeg må gjøre før jul. Bare å henge i.
    god bedring til dere!

    SvarSlett
  7. Oioioi som tida går. Lillebror er blitt stor gutt og såååå søt. Nydelige bilder som alltid, og ja, en anelse førjulsstemning... akkurat nok til at jeg trodde det var rosiner i bollene. Gleder meg til å se dere igjen : )

    Klem

    SvarSlett
  8. For en finfin helg. bortsett fra snufsingen da.

    SvarSlett
  9. Huff a meg som tiden flyr og tenk : Jeg har ikke sett lillebror enda. Det er jo helt tragisk. Ellers så ser jeg at dere har koselig julestemning. Fortsett å kose dere. Klem fra tanta med dårlig samvittighet.

    SvarSlett
  10. Herlige oransje detaljer du har i helga di! ;)

    SvarSlett
  11. Fargerik helg med god mat! og så nydelig lillemann er !

    SvarSlett