onsdag 20. oktober 2010

Vinterdag

Tre personer trasket avsted i morges. To små helt overlykkelige. "Mammaaaa, det snøøøør!". Etterfulgt av. "Mammaaa, jeg vil gå på skiii til barnehagen i dag!!". Den tredje forsåvidt ganske lykkelig han også, mest pga de nye vinterdekkene som kom på i grevens tid (i går!).

Snøen overrumplet oss fullstendig. Vi rakk ikke rydde inn sommerlekene en gang. Litt vemodig syn. Det var det liksom. Men samtidig er vi jo vant til disse skiftningene. Tror ikke jeg kunne trives så godt med sommer hele året egentlig.


Det blir for ensformig for meg. Fram med spennende lesestoff og varmt i koppen.


Det var mye fint å se i den nye julekatalogen fra Stoff&Stil. Jeg ble inspirert til å kreere. Digger den følelsen. Da gjør det ikke noe at jeg ikke fikk tid med symaskinen i kveld heller. For i morgen...da!


Fin og kreativ torsdag alle sammen!!

10 kommentarer:

  1. Så koselig med snø!Og helt enig med du, jeg synes SESONGER er så koselig!Tenk om alt hadde vært helt likt hele tiden, det hadde vært kjedelig...
    Nå skal jeg gå og sjekke ut Stoff og Stil, jeg er klar for litt juleinspirasjon:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du har tatt. Uff, ja vi ble litt overasket vi også da det begynte å snø nå i kveld. Mannen hev seg rundt og fikk skiftet til vinterdekk siden vi måtte ut med bilen i kveld.
    Visste ikke at Stoff&Stil hadde julekatalog. Den må jeg få kloa i. Takk for tips.
    Ha en fin uke videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Å så fine bilder..
    det er meldt snø her hos oss i dag..
    men, er enig - noe varmt i koppen, og kanskje begynne å tenke litt julegaver..homemade..hm!
    ønsker deg en fin dag -
    moaklem

    SvarSlett
  4. Nydelege vinterbilete frå deg! Herleg kontrast mellom kulden ute og varmen inne!

    SvarSlett
  5. Så deilige bilder!
    Er det ikke rart hvordan vinteren kommer like brått på en hvert år!!

    SvarSlett
  6. Ja, sesongene kunne ikke jeg vært foruten heller!
    Du, ide til juleverkstedet vårt?
    http://husetvedfjorden.blogspot.com/2010/10/diy-lyslykt.html
    Syns bare disse var så nydelige :)
    klem fra meg

    SvarSlett
  7. Herlig med snø. Vi har også fått. Hurraaa
    Så fint at du er kreativ nå som det nærmer seg jul. Smisk, smisk. Du lager veldig mye fint. Vi ønsker oss hjemmelaget. Jeg produserer også i år. Klem fra Marita

    SvarSlett
  8. For en fantastisk fin og inspirerende blogg du har! Legger meg til som følger sporenstreks:) Ha en fin helg!

    Pittelite ønske forresten, ser du har en smijernsseng fra ikea, har du lyst å vise litt flere bilder av den? Har en helt lik selv, men den har endt i en alt for romantisk stil som egentlig ikke er meg. Derfor trenger jeg litt inspirasjon:)

    SvarSlett
  9. Fiiine bilder :)
    Vi er også helt nedsnødd. Var ikke helt klar for vinter ennå, har lyst på mer klar, fin høstluft.
    Men tror ikke den varer så lenge enda :)
    Kos å være inne i kulda uansett da :D
    God helg til deg og dine!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  10. Jeg er ikke helt klar for vinter jeg ennå! Vrææl! Hihi, jeg henger sånn igjen i vår og sommer at jeg er blind for hvilken tid det er. Jaja, snart kommer vel julestemningen og da er det ikke så ille med vinter likevel:)

    maya

    SvarSlett