søndag 17. oktober 2010

Vinnerne

Utrolig mange av dere har ønsket seg putene fra Plonka. Kjempegøy er det å kunne trekke ut hele tre vinnere. Forskermannen har bistått det hele med sin Random generator så alt er riktig og rettferdig gjennomført! De heldige er *trommevirvel* 

1) Sissel 
(fra bloggen 

*



2) Hildbjørg 
(ingen blogg selv, 
men en fast leser av 
Shinedesign)

**






3) Hasigamas mamma 
(fra bloggen "Hasigamas Univers")

***








Dette er putetrekkene som blir sendt i posten til de heldige vinnerne. Gratulerer så mye! Morsomt at det har vært så stor variasjon i puteønskene. Tusen takk til alle dere som deltok, men som dessverre ikke var en av de tre heldige denne gangen.

Fin ny uke til dere alle!

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye alle tre! =D

    - og en fortsatt god søndagskveld til deg. :)

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg dååååner!!!! Tenk at jeg vant!!!! Nå ble jeg hoppende glad altså!!!!! Tusen, millioner takk!
    Ønsker deg ei flott, ny uke!
    Klem
    Lise
    mail: lisemola@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Eg ville vinna, og klare så vidt å gleda meg på vegne av dei heldige så vant... ;o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne:)

    En god uke ønsker jeg deg!

    SvarSlett
  5. Gratulere til de heldige. Er misunnelig som det holder her. Må vel inn å kjøpe meg puter på Epla. hehe. Nydelige bilder i innlegget under her forresten!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de veldig heldige vinnere:-)

    SvarSlett
  7. Tenk at jeg vant!! Jeg som aldri har vunnet noenting før! Jippi:)
    Nå har jeg tatt seiersdansen en tidlig morgen her hjemme - til lyden av lillegutts trillende latter:D

    Tusen takk for puta og fortsatt fin uke til deg og dine:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Ååå, jeg ville jo vinne! ;) Hihi, gratulerer så mye til vinnerne! :D

    SvarSlett
  9. Gratulerer til de heldige putevinnerene!

    SvarSlett
  10. Så heldige de er...kjempe fine puter!

    SvarSlett
  11. Heldige heldige vinner!!! Da er det vel bare en ting å gjøre da, inn på epla og bestille de selv ;-)

    SvarSlett
  12. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå, Vilka tyger, så fina... Man vill ju ha alla =)

    Kram josse

    SvarSlett