mandag 4. oktober 2010

Shinedesign i Dagbladet

Ukas interiørblogg i Dagbladet. Shinedesign er en av 4 nominerte blogger til oktobers beste interiørblogg. Jøye meg. Jeg er så utrolig stolt og glad. Konkurransen er virkelig beinhard, men så gøy å bli nominert da!! Har du lyst til å gi din stemme til meg, må du gå inn her. I dette gode selskapet trenger jeg din stemme. Så stem da folkens :-)

***Så gøy at så mange vil være med på blogglotteriet. Putene til Plonka er virkelig nydelige og absolutt verdt å kjempe litt for. Vil du være med på lotteriet er det bare å klikke på ikonet til høyre og legge igjen en kommentar.

8 kommentarer:

  1. Så gøy! - og velfortjent! Bloggen din skil seg ut på ein positiv måte med flotte(skinnande!) bilder og inspirerande postar! Du har min stemme! - Heia deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Vel fortjent! Du får min stemme selvfølgelig!

    SvarSlett
  3. Hei-hei og gratulerer med nominasjonen! Føler meg virkelig beæret over å være med i samme gruppe som deg, du har en fabelaktig blogg :)

    Ser at du skal ha trekning i blogglotteriet 17.oktober som faktisk er min 30-ÅRSDAG! Må definitivt slenge meg med på det :)

    Ha ei herlig uke!

    SvarSlett
  4. Jeg så det i Dgabladet, så kult! Stemmer jeg vettu :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med velfortjent nominasjon! Jeg liker, og har alltid likt bloggen din kjempegodt! Nydelige bilder alltid! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  6. Gratulerer!!!! Så velfortjent, for bloggen din er jo bare en perle. Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Nå har jeg stemt på deg! Leste om deg i Adressa og ble veldig inspirert! Gleder meg til å følge med bloggen din! :)

    SvarSlett
  8. Stemmer seff på deg! :) Jeg var faktisk med i juniutgaven av konkurransen med min andre blogg: flittiglise.blogg.no, men måtte (selvfølgelig) se meg slått av Den Gode Feen.
    PS: oppdaget deg via Adressa Hjem. ARtig å oppdage "nye" interiørbloggere i Trondheim.
    Elsker Eames'n din forresten.

    Lise, Fjellby

    SvarSlett