mandag 11. oktober 2010

Nye apestreker

Endelig. Apen har fått et nytt liv. Hurra. Etter 2 år i en trist eske. Morkne strikker var grunnen. For dere som har samme problem med lignende aper, det er hjelp å få. Gå til den butikken hvor apen ble kjøpt inn og be om et nytt sett med strikker og nagler. Dette skal være gratis. Apen er foresten storebror sin, den fikk han av fine tante Grete til navnefesten for fire år siden.

Minner om blogglotteriet igjen. Alle kan delta. Trekning førstkommende søndag klokken 21.00. Gøy at så mange vil være med!!

7 kommentarer:

  1. superkul apekatt!!
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Åh jeg og vil ha sånn ape....som resten i blogglandia ;)
    Tror rett og slett ikke jeg skal gi etter for lysten denne gangen....

    SvarSlett
  3. herlig ape!
    & så var det jo så fint hjemme-hos-innlegg på NIB, gøy å se!..og så var du jo så fin på bildet!
    mange, mange deilige innlegg fra deg, i de skjønneste farger mmmm...
    ..fortsatt fin tirsdag
    moaklem

    SvarSlett
  4. Ah, jeg elsker den Bojesen-apen:)Stakkars som har ligget i en eske så lenge da, godt den fikk luft under vingene nå:)

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Oppdaget nettopp den flotte bloggen din. Legger deg på blogglisten min og gleder meg til nye inspirerende innlegg:)

    SvarSlett
  6. åå så fin. Vil også ha! Hvor får man kjøpt sånn?

    SvarSlett