tirsdag 26. oktober 2010

Kvist i glass

Av og til er det ikke store forandringen som skal til. Som å snu kjøkkenbordet for eksempel. Plutselig forandrer uttrykket seg helt. Og med en kvist i Norgesglasset plukket på søndagstur med storebror, ble det riktig så koselig. Jeg vurderer noe mere massivt på veggen over spisebordet, et stooort lerret med stoff kanskje?! Noen som har gode ideér?

Gangen i andre etasje fikk også besøk av en kvist i helgen. Denne ble pyntet med perlekunsten til storebror. Konglene kom han hjem med i en pose fra barnehagen en dag. Hm...begynner han å likne sin mor!? Den fine flasken er foresten et av mine siste loppefunn og passer superfint som vase. Hurra for gjenbruk!

Tusen takk for de koselige kommentarene dere legger igjen her inne. Oppmuntrende og veldig inspirerende. Hurra for dere!

22 kommentarer:

  1. Og hurra for kvisten! Fiiine bilder:)

    SvarSlett
  2. Kvists i glass er fint.
    Jeg har et stort lerret med stoff. Har allerede trekt det om en gang. Jeg liker veldig godt stoffene til Marimekko & Ikea. Ellers kan du jo ta et av yndlingssengetrekkene, enten retro eller grafisk nytt?

    Lykke til, spent på å se.

    SvarSlett
  3. Helt utroligt smukke billeder. Farven på bladene står så smukt til de skønne billeder og især til den turkis. Jeg har kikket lidt omkring og kan godt forstå du er nomineret til den fineste interiør blog.

    SvarSlett
  4. Kvister er lurt. Veldig lurt. Og fint!!
    Ha en fin kveld :)
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  5. Falt helt for koppen din! Nydelig! Ellers ingen gode ideer til hva som skal henge over spisebordet, hehe.

    SvarSlett
  6. lekre farger, og supersøtt med perlepynt :)
    liker veldig den skuffetingen i turkis og gult!
    klem T.

    SvarSlett
  7. Så fint, må bare ta av meg hatten for all den kreativitet du har, du er så flink.

    SvarSlett
  8. herlige, friske farger! Og den skuffetingen i turkis og gul var bare helt nydelig! det er fra IKEA, sant? :)
    Klem T.

    SvarSlett
  9. Så nydelige bilder ( som vanlig her hos deg) kvist i Norges glass var kjempefint:)

    SvarSlett
  10. Så herlige farger det er hos deg! Og noen kvister pynter veldig fint opp her og! Ha en flott dag!:)

    SvarSlett
  11. Veldig fine bilder!!

    (Hvis du tar turen innom bloggen min kan du se at jeg har gitt deg en award..)

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  12. Jättefint med kvisten o de små dekorationerna. Noterar även att ni har likadan lampa som vi har över matsalsbordet (fast vi har den svarta). Gillar den lampan jättemkt o funderar på att köpa bordslampan också o ha i källaren.

    SvarSlett
  13. Supersnyggt, som allt annat på din blogg :)

    SvarSlett
  14. Herlige bilder og litt natur inn i stua er alltid fint. LIker godt teppet på eames stolen. Herlige farger. Tror vesla har et likt i lilla og gult...

    SvarSlett
  15. Fint! Nydelege fargar!

    God helg til deg og dine...

    SvarSlett
  16. God bedring til deg også!

    Ja det er best å holde seg i driv. En dag hjemme fra jobb, og det er forferdelig å ikke kunne gjøre alt man har lyst til.

    Syoffet på tjukkasene er faktisk gammelt sengetøy og en duk. Fornøyd med de loppene kan du si.

    Spent på se dine prosjekter.
    Ha en finfin helg.

    klem

    SvarSlett
  17. Hei

    Bloggen din er så ren og pen pg bildene kommer da så fint frem. Så fra ei Trondheimsjente til ei annen: Jeg driver en annen type blogg, mest håndarbeid - men kan jeg spørre deg hvilken bloggmal du har benyttet? Jeg strever sånn med å få til en helt hvit bloggbakgrunn uten kontraster og forstyrrelser.
    Ønsker deg ei fortsatt god helg og gleder meg til neste innlegg fra deg.

    SvarSlett
  18. Heisan!
    Tusen takk for veldig hyggelige og inspirerende ord!
    Jeg får vel bare si ; takk i like måde...jeg elsker huset ditt også,hi,hi..
    Så blir vi lei husene våres en gang kan vi jo byttelåne hus et par uker!
    Nydelig emd kvist i norgesglass! Jeg er så veldig glad i kvister. Jeg er mer glad i kvister enn blomster faktisk. Den koppen på bordet fanget blikket mitt kan du tro; så lekker! og den pappasjett-ideen har jeg notert meg bak øret. Super ide! Skulle gjerne ha en begg med ungene mine i sort/hvitt på hvite tallerkner.
    Ha en glad Halloween-søndag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  19. så vakre bilder. Dere har det så fin.

    SvarSlett
  20. ..nydelige, inspirerende bilder ♥!
    ..ja, er det ikke herlig at noen ganger er det bare de bittesmå forandringene som skal til...
    ..fin søndagskveld -
    moaklem

    SvarSlett
  21. Så fine bilder :) Du er flink til å fange detaljene og se det vakre i det enkle. Og så deler du det med oss! Takk :)

    Marit

    SvarSlett