søndag 24. oktober 2010

*U*RO på soverommet

I en kommentar ble jeg oppmuntret til å vise den ferdige uroen som jeg lagde i sommer. Her er den. Stjernene er sydd av gamle putetrekk og noen restebiter fra Stoff&Stil. Retrointeressen skal inn tidlig ;-) Jeg har supplert med noen nye og noen gamle bilder fra soverommet. Dagene strekker ikke helt til for alle mine gjøremål for tiden. Og har jeg noen minutter til overs er lyset borte. Vi har hatt en fin helg og er klare for en ny uke.

Det er fortsatt mulighet til å gi meg din stemme i Dagbladets kåring av den beste interiørbloggen for oktober. Da må du gå inn HER. Jeg var himmelfallen da jeg fikk vite om nominasjonen. Det er jeg fortsatt. Mine mednominerte er både erfarne og utrolig dyktige folk med flotte blogger, så jeg blir fantastisk glad om du vil gi meg din stemme.

Fin ny uke til deg!

12 kommentarer:

  1. Så herlige ting! Og nydelige bilder. Nominasjonen er vel fortjent :-D

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og herlig uro! :DD

    SvarSlett
  3. Kjempefin ble den!! Og masse andre flotte detaljer :) Er bokstavene fra Panduro??

    Jeg skal stemme :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  4. Fiiiine bilder! Fargar og bokstavar og altihop! Må vere deilig å våkne opp og kikke opp i ein stjernehimmel! Eg likar godt å vakne opp under skya vår!

    Vidarekommen du! Hehe... Det er sying UTAN mønster som er for vidarekomne..;-) Hvilket vil seie at du er skikkeleg flink med pedalen! Prøv eit mønster frå S&S og sjå kor fort det går! Eigne mønster tar tid altså... (sjå dagens post hjå meg..) No er eg endeleg ferdig med Lillebrors bukse, kan nesten ikkje vente til han vaknar så eg får sjå om den passar;-)

    Ha ein fin vekestart!

    SvarSlett
  5. Å så mye n y d e l i g
    & inspirerende!
    mmmm...for en herlig retrolampe, den skjønneste veske + sko....love it!
    ..og SÅKLABERT her jeg stemt på deg!
    moaklem

    SvarSlett
  6. Jeg kigger tit forbi din blog. Den er så inspirerende og fyldt med skønne, skønne billeder.
    Du får helt klart min stemme.
    Og denne gang har jeg også husket at melde mig som fast læser.

    Jeg har også sådan et uro-ophæng bagerst i skabet, men nu skal det da bestemt frem i lyset igen. Tak for tippet.

    Ha' en dejlig dag :)
    /Lonni

    SvarSlett
  7. UTROLIG fin uro!!! Fikk inspirasjon til å lage en lignende uro til min lille gutt... Du er kjempeflink, heier på deg!!

    Marit

    SvarSlett
  8. Nice! When can I move in? :)

    SvarSlett
  9. Så flott den blei!!!
    Nydelige, isnpirerande bilder her hos deg altså!
    Kose meg :o)

    SvarSlett
  10. Fine bilder som alltid. Hvilken linse bruker du?
    Har stemt på deg ;)

    SvarSlett