søndag 3. oktober 2010

BLOGGLOTTERI***

På tide med litt festivitas på bloggen. Jeg har rundet 80 innlegg siden starten i april og jammen er det ikke ufattelige 120 personer som ønsker å følge bloggen min! Mange fine kommentarer gir dere meg også. Utrolig hyggelig, og dere gjør meg både stolt og glad! Er ikke det verdt å feire så vet ikke jeg! Derfor mine kjære lesere, lodder jeg ut 3 stk putetrekk. Putene er håndlaget av Plonka og sydd i fantastiske retrostoffer. Kvaliteten er superduper, min ser dere på bildet over.

Reglene er enkle og som følger: Gå inn HER og velg deg ut en favoritt. Navnet på din utvalgte skriver du i kommentaren din (for eksempel "gul&brun retro putetrekk"). De vanlige reglene gjelder videre.

1 LODD for å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
2 LODD for en kommentar og legge deg til som følger av bloggen min (hvis du allerede er det, teller det selvfølgelig også).

Absolutt alle kan delta, du må ikke ha egen blogg! Bare husk å skrive mailadresse i kommentaren din.

3 stk vinnere trekkes søndag 17.oktober klokken 21.00. Hiv dere med, folkens :-) Masse lykke til!!!

152 kommentarer:

  1. Jeg er med!!!! Som følger blir det da altså 2 lodd på meg :)

    Jeg digger det putetrekket som heter "blå og grønn - søtt retro blomst putetrekk"...
    Krysser fingre og tær :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  2. Stort tillykke! og tak for en dejlig blog!

    Jeg synes "blå - retroinspirert japansk stoff - retro putetrekk" er helt fantastisk :)

    SvarSlett
  3. Hov, og jeg føler dig blog :)

    SvarSlett
  4. Heisann.
    Du er nyoppdaget for et par uker siden for min del, men jeg har deg linket fra bloggen min, så jeg lett finner deg igjen... Jeg tar gjerne både ett og to lodd! God søndag!

    SvarSlett
  5. Hei.
    Min favoritt er petrol - retro blomst :)
    Håper på å dekorere rommet mitt med den og satser på 2 lodd :) Gleder meg til å følge bloggen din og ønsker deg velkommen innom min også.

    *krysser fingrene for nytt putetrekk*

    Christina :)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Jeg er med (såklart, er jo putenarkoman!), tar to lodd og satser på "Pink retroblomst putetrekk". Krysser fingre!

    SvarSlett
  9. God formiddag :)

    Disse putene er bare helt
    F
    A
    N
    T
    A
    S
    T
    I
    S
    K
    E

    Elsker dem..

    Jeg vil så klart være med, og tar 2 lodd :)

    lys grønn - retro blomst putetrekk er min favoritt, lik som din?
    Utrolig sjarmerende :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  10. 2 lodder til mig.
    lys grønn - retro blomst putetrekk # 2

    SvarSlett
  11. Jeg vil være med! 2 lodd, siden jeg har lagt meg til som følger. Trodde jeg var det allerede, men der tok jeg feil. Bedre sent enn aldri :)

    Jeg syns "lilla grå og sort - retro putetrekk" var helt nydelig!

    SvarSlett
  12. Hei! Ny følger, så da tar jeg 2 lodd!! Jeg går for super-retro putetrekket;) Fin blogg du har!

    SvarSlett
  13. Hei :-)
    Har endelig kommet meg inn på bloggen din og den er bare kjempefin. Jeg blir med her også og jeg liker puten "rosa og brun retro blomst putetrekk # 1" Jeg legger meg selvfølgelig til som følger også :-)
    Gleder meg til å følge deg videre. Du er en inspirasjon!!!

    Klem May Liss

    SvarSlett
  14. Hei :-)
    Jeg har endelig kommet meg inn på bloggen din og har selvfølgelig lagt meg til som følger. Jeg syns du har en kjempeflott blogg.
    Jeg vil også være med å få 2 lodd og jeg liker best "rosa og brun retro blomst putetrekk # 1".

    Jeg gleder meg til å følge deg videre. Du er en inspirasjon!!!

    Klem May Liss

    SvarSlett
  15. Åhh vad många fina kuddar det fanns och välja på.... min favorit blev: blå retro blomster stripe - retro putetrekk

    Jag vill gärna ha 2 lotter, tack!

    SvarSlett
  16. Sikke nogen skønne puder:) Hvis jeg bliver en af de heldige ønsker jeg mig "Blå og grønn - søtt retro blomst putetrekk".
    Glæder mig til at følge med her på din fine blog fremover.

    SvarSlett
  17. Hei! Jeg er en av dine lesere som kanskje ikke har gitt så mye lyd fra seg. Jeg har fulgt bloggen din en liten stund nå og blir så inspirert! Jeg ønsker meg denne puten: lys grønn - retro blomst putetrekk # 2 , hvis jeg skulle være så heldig å vinne! Jeg er forresten følger og tar dermed 2 lodd. Fortsatt god søndag :) Lill Therese

    SvarSlett
  18. Det var inte lätt att välja mellan alla dina fina kuddar. Jag håller tummarna för mig och lägger mina två lotter på Grønn kul retro blomst putetrekk.

    SvarSlett
  19. Ååå, hvordan skal man klare å velge da?! Så og så, og kom vel frem til at jeg likte "aqua blomst retro putetrekk" best. :) Tar 2 lodd og krysser alt jeg har for at jeg vinner! :)

    SvarSlett
  20. Her var det mye fint som jeg kunne tenkt meg. Puter får jeg aldri nok av. Et lilla retro putetrekk hadde blitt superfint i sofaen min sammen med de andre høstfargede putene.
    Jeg er allerede følger og tar dermed med meg 2 lykkelodd! :)

    SvarSlett
  21. Jeg vil veldig gjerne vinne putetrekk:) Jeg er følger! Min favoritt er "blå og lilla retro blomst - retro putetrekk"

    SvarSlett
  22. For noen helt fantastiske putevar - hvordan kan man velge bare ett? Jeg tror min favoritt må være super retro-retro blomst:)
    Og jeg er da med med ett lodd:)

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Du har en absolutt herlig blogg, nydelige bilder og farger, og ikke minst inspirerende innlegg! Jeg tror at ikke at jeg har lagt igjen kommentar her tidligere, men følger deg via Bloglovin` og blogglisten på egen blogg..og nå også som følger nr 125 :)

    Nå har vi ikke noe sofa for tiden, men det hadde vært knall med et grønt, retro blomst putetrekk liggende klar til fast arbeid, bolig og sofakjøp. Ellers hadde et handlenett i samme stoffet kommet til god nytte her i huset :)

    SvarSlett
  24. Det er jo nesten umuuulig å velge kun 1! Utrolig fine!!

    Men etter mye om og men er det Avis putetrekket jeg liker ALLER best!
    Så 2 lodd på meg da altså :D

    SvarSlett
  25. lys grønn - retro blomst putetrekk er min favoritt:-)

    SvarSlett
  26. Jeg elsker gul rosa og orange søte retro blomsterputetrekket.

    Har ikke vært her før, men liker bloggen din kjempegodt! Så da blir det to lodd på meg:)

    SvarSlett
  27. Hei, jeg vil også prøve vinnerlykken, tar to lodd jeg. Jeg bare elsket aqua retro...men alle var jo så fine. Lykke til alle sammen...tvi,tvi...

    SvarSlett
  28. Hei, jeg vil også være med å prøve vinnerlykken. Aqua retro syntes jeg var fin, men alle var jo like fine;-)) Da tar jeg to lodd...tvi,tvi...

    SvarSlett
  29. Jeg slenger meg med. Og jeg legger meg til som følger. Liker valmuer og falt derfor for Valmue-retro blomst putetrekk. Spennende :)

    SvarSlett
  30. Jeg vil være med!!!Jeg er jo allerede følger, og her er kommentaren:)Skjønner godt at du har så mange følgere - grattis med alle sammen:)
    Jeg elsker retro blomst og hus-puten.Ojojoj så mye lekkert det var der inne - nesten umulig å bestemme seg jo!!!

    Jeg krysser fingrene, må vinnerlykken være på min side:)
    Fin søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 80 innlegg og mange følgere! Jeg er med med to lodd, og tror nok at lilla retro blomst putetrekk er min favoritt!

    SvarSlett
  32. Klart man må være med på dette! Jeg er følger og tar med meg to logg på veien :)
    Veeeeeeeeldig vanskelig å velge en putefavoritt, men det må bli flower-power retro blomst putetrekk!

    SvarSlett
  33. Lotteri er artig!! :) Prøver lykken med to lodd! Min favoritt fra flinke Plonka er retro sirkel-blomst :)

    Marit :)
    marchrsto@gmail.com

    SvarSlett
  34. Herlige puter !!
    Prøver lykken med 2 lodd (lys grønn retro putetrekk )

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  35. Jeg trekker to lodd og ønsker meg "Lilla grå og sort - retro putetrekk"

    SvarSlett
  36. Heisann:)
    Fantastisk flotte puter! Falt for rosa og brun retro blomst! 2 lodd på meg. Krysser fingrene og venter i spenning:)
    Klemmer fra Nina H.

    SvarSlett
  37. 1 lodd til meg, og favoritten er lilla grå og sort-retro :)

    Klem Carina

    SvarSlett
  38. Jeg har studert putene om og om igjen. Var jo så utrolig mange fine! Om jeg skulle være så heldig å vinne med mine 2 lodd ønsker jeg meg: petrol - retro blomst.

    Camilla

    SvarSlett
  39. Hærligenminhet!!!
    Kossen ska en klare å velga mellom såååå mange flotte putetrekk da???
    Det må nok bli ett av dei med blått og grønt hvis eg sku værr så heldige å vinna :o)

    2 lodd på meg :o)

    Gratulera med så mange velfortjente følgerar!!

    SvarSlett
  40. Åh jag är jättegärna med och tävlar - jag är redan följare ;-) Min favorit är "blomst og hus retro blomst putetrekk"

    SvarSlett
  41. Du fortjener mange lesere på den flotte bloggen din.
    Jeg er selvfølgelig følger....

    Fantastisk fine puter, og vanskelig å velge bare en, men jeg likte blå og grønn - søtt retro blomst putetrekk, så likte jeg din utrolig godt!

    SvarSlett
  42. Gratulerer masse med alt som skjer for tida : )

    Jeg tar 2 lodd og ønsker meg "gul & brun retro"... vanskelig å velge her altså, alle er såå fine.

    Klem!

    SvarSlett
  43. Jeg tar 2 lodd og ønsker meg grønn geo retro putetrekk.

    Artige tider for deg dette;)

    Klem

    SvarSlett
  44. åh va det var svårt att välja då alla var så fina! jag får 1 lott och vill i så fall ha " blå retro blomster putetrekk"

    tack för tävlingen! kram

    SvarSlett
  45. Hei. Lilla grå og sort retro er min favoritt. Tar 1 lodd. Inspirerende blogg du har;)
    Mvh Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  46. Hei, Anja.

    Jeg vil også være med i konkurransen. Her er link til min favorittpute:

    http://epla.no/handlaget/produkter/39919/

    hanne@h-k.no

    SvarSlett
  47. Hei,

    lilla grå og sort - retro putetrekk synes jeg var veldig fin. Det vil gjøre seg godt i stuen min! :)

    Mvh
    marterian@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hei!
    For en herlig og inspirerende blogg du har :)! Jeg har allerede vært følger en stund, men har vært i bloggdvale ganske lenge. Med høsten kommer inspirasjonen på nytt, særlig av slike blogger som din! Plonka sin eplabutikk har jeg ikke vært innom før, men du og du så mye fint! Jeg ønsker meg lys grønn retropute og du skal se jeg ender opp med å kjøpe noe om jeg ikke har hellet med meg på lotteriet ditt ;). 2 lodd til meg.
    Fin uke til deg!
    Beste hilsen persilledamen

    SvarSlett
  49. Jeg stiller med to lodd :) Min favoritt er "gule blomster - retro putetrekk".

    Finfin blogg du har!

    SvarSlett
  50. Så flott blogg du har!:o) Og putene var fine óg, så jeg er gjerne med på trekninga. Min favoritt er 'grønn kul retro blomst putetrekk'
    Følger deg nå, jeg, så det blir 2 lodd:o)

    SvarSlett
  51. Jeg pusser opp loftstua mi og denne fargekombinasjonen vil passe utmerket: valmue - retro blomst putetrekk # 1.

    Er imponert over fargene du "tør" å bruke, jeg er ikke der ennå, fortsatt veldig glad i landstil/chabby chic....

    Driver med egen blog nå, skal publisere den når den er bygd opp litt til.

    SvarSlett
  52. Grønn retro pute vil jeg gjern ha:)

    SvarSlett
  53. så stilig!:)

    Jeg tar gjerne to lodd :)

    SvarSlett
  54. Heisan!
    Wow, for en give-away. Jeg har lenge siklet på 'lilla retro blomst' og ønsker meg denne dersom jeg vinner. Jeg tar 2 lodd. Hjertelig takk, og gratulerer med 80 innlegg!
    Klem, Sølvi

    SvarSlett
  55. lys grønn - retro blomst putetrekk en klar favoritt! Inspirerende og fin blog!

    SvarSlett
  56. Som jeg eeeelsker bloggen din!! Du har min stemme, og min følging! ;)

    Også DEN giveawayen da, så mye fint!! Jeg velger "blå retro blomst putetrekk" blant alle herlighetene og får heldige to lodd! :)

    SvarSlett
  57. Supert!
    "blå og grønn retro blomst putetrekk" hadde virkelig lyst opp stua mi, så jeg satser stort og tar to lodd, takk:)

    Hanne

    SvarSlett
  58. HEI!
    oppdaget bloggen din i dag jeg gjennom dagbladet! og det passet utrolig bra siden jeg akkurat har fått min aller første leilighet sammen med kjæresten min og skal til med innredning og trenger litt tips! :)
    deg likte veldig godt "grønn & aqua retro" putetrekket :)
    lalala_elise91@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Hei Anja!

    Puta grå & aqua - retro putetrekk var skikkelig kul! Den vil stå fint til veggen jeg skal tapetsere, når jeg bare har fått sparklet vekk 2 lengdemeter med strukturmaling... :-o

    Og så har jeg sannelig funnet ut hvordan man blir følger av en blogg også, så da blir det to vinnersjanser på meg. Hurra! :)

    Klem, Tina :)

    SvarSlett
  60. Åh, digger avis-putetrekket :D
    Jeg har lagt deg til på bloglovin', så da teller det vel for 2 lodd?

    Flott blogg du har!

    SvarSlett
  61. eg melde meg på! putetrekket eg blei forelska i hette AVIS ;)

    SvarSlett
  62. Så morsomt med lotteri, og så flotte premier! Jeg håper på å vinne "petrol retro blomst". Bloggen din har jeg fulgt med på siden starten, men jeg leser den gjennom Bloglovin, og er ikke "følger" i Google. Du får selv avgjøre om et er ett eller to lodd. Jeg har nemlig en Google-blogg til jobben, og da holder jeg fritidsblogging og -lesning unna den sonen. Takk for mye inspirasjon! Min mailadresse er ingunn.kjol.wiig[at]gmail.com.

    SvarSlett
  63. Heisan!
    Faktisk føler jeg du har vært i bloggverden mye lengre enn april, og jeg husker jo godt du startet opp og at jeg ble overbegeistret da jeg tok en titt innom. Du har en superflott blogg med inspirerende bilder og gode ideer. Har lagt meg til følger nå i dag, og jeg skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere, for jeg stikker jo alltid innom og koser meg med de flotte bildene.
    Plonka-putene er friske og glade og lyser opp et hvilket som helst miljø og var det en voldsom fin og raus gave.
    Ha en fin mandagskveld og jeg så deg jo i Dagbladet på søndag også. Gøy!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  64. Hei. Jeg ble betatt av tapeten din med bjørkemotiv og kommer til å følge bloggen din heretter. Vi har den selv på en vegg og er kjempefornøyd. Hvis jeg vinner ønsker jeg puten med orange og brune sirkler. Birgitte

    SvarSlett
  65. Jeg synes at bloggen din var kjempefin, med masse inspirerende innlegg!
    Jeg følger deg og legger igjen en kommentar, og syns at «lilla grå og sort - retro putetrekk» var veldig veldig fint og passer i min svarte skinnsofa!

    Krysser fingrene for å bli en stolt eier av putetrekket :D

    SvarSlett
  66. Hei.
    Flott blogg du har. Jeg likte "lilla, grå og sort retro putetrekk:)

    Ranveig.
    (hennig@getmail.no)

    SvarSlett
  67. Åhh! herligland for et lotteri-
    jeg er selvsagt med og jeg liker aller best blåtoner-retro putetrekk#2

    Krysser alt for seier :)) tar to lodd

    tusen takk for nydelig blogg og jeg har stemt på deg :))

    veronika

    SvarSlett
  68. Hei!
    Gratulerer som ukas blogger i dagbladet! Jeg er stor fan av stilen din og du har min stemme:) Ellers var det jo superfin pute som jeg hadde satt stor pris på å få:) Jeg er fast følger og tar to lodd!

    SvarSlett
  69. Gratulerer med Dagbladet nominasjonen, så moro! Min Dagbladet-stemme har gått til deg:) Legger meg også til som følger av bloggen din, så da tar jeg to lodd. Jeg likte godt det gule & rosa retro putetrekket.

    SvarSlett
  70. Hei! Gratulerer så mye med artikkel i Adresseavisa og nominasjon i Dagbladet! Det fortjener du, bloggen og hjemmet ditt er en sann fryd for øyet. Elsker den gamle globusen din med messing(?)fot, tapeten i stuen er helt fenomenal, hvor har du handlet den? Blir morsomt å følge deg videre, og jge blir gjerne med på lotteriet av Plonkapute :)) God mandagskveld, det ville være en ære om du hilser innom min foreløpig ganske unselig blogg :) Klemmer fra Yvonne

    SvarSlett
  71. For noen flotte puter, jeg krysser fingrene. Liker best "pink retro blomst". Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  72. For noen flotte puter, jeg slenger meg selvfølgelig med. Krysser fingrene for at "pink retro blomst" kan havne i min sofa ;-) Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  73. Nydelige puter! Synes grå & aqua retro hadde passet perfekt i min sofa! flott blogg som gir masse inspirasjon :)
    susanne.bjorge@gmail.com

    SvarSlett
  74. Heihei!

    Kjempe morsomt å se noen som tar skikkelig fatt i det gamle! Viktig å få retroen og all dens hærlighet inn i hus igjen før den svinner!
    Super-fantastiske puter å interiører! Gratulerer!
    Du har min stemme!!

    Min favoritt: lys grønn -retro blomst
    Lykke til!

    SvarSlett
  75. Heihei!

    Kjempe morsomt å se noen som tar skikkelig fatt i det gamle! Viktig å få retroen og all dens hærlighet inn i hus igjen før den svinner!
    Super-fantastiske puter å interiører! Gratulerer!
    Du har min stemme!!

    Min favoritt: lys grønn -retro blomst, krysser fingrene for at den kan havne i hybel-sengen min :)
    Lykke til!

    ingunn.andersen@gmail.com

    SvarSlett
  76. Lotteriiiii :-) Jeg slenger meg med, tar to lodd og krysser fingra for at herligheten "Blå, rosa og grønn blomster"havner min vei :-)

    SvarSlett
  77. hei og hopp!
    jeg knaller til med to lodd og ønsker meg
    oh so retro! det er nesten som yndlingssangen oh so quiet, bare i enda bedre farger! ha en fortryllende aften.
    marianne

    SvarSlett
  78. Utrolig flott blogg. Da jeg bor i USA har bloggen din blitt en kjempe inspirasjon for aa folge med paa skandinaviske trender og interiør. Den gronne retro blomst puten er en favoritt!!

    Stemte ogsaa paa din blogg som dagbladets beste interiør blogg for Oktober. lykke til!!

    takk for all inspirasjon.

    ~mvh linn

    SvarSlett
  79. Va mycket snygga kuddar att välja mellan! Jag väljer grön&aqua retro putetrekk.1 lott till mig,tack. Linda. linda.e.svensson@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Hei! Putene til Plonka er helt fantastiske og jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  81. Hei! Jeg tar to lodd. Elsker Plonka sine puter. :D
    Jeg liker best "lilla blomster - retro putetrekk"

    SvarSlett
  82. "Fersken retro blomst putetrekk" vil jeg vinne! :) 2 lodd til meg:) linda.skogstad@gmail.com

    SvarSlett
  83. Hei!
    Gratulerer og for et lotteri du feirer med!! Jeg ønsker meg virkelig disse putene:) Kjempefine! Og flott blogg har du!!
    Jeg tar 2 lodd, denne kommentaren og legger meg til som følger (selv om jeg har fulgt deg en stund:) Alle putene er fine, men krysser fingrene for at 'lys grønn-retro blomst' havner i huset mitt:)

    SvarSlett
  84. Jeg hiver to lodd i potten og håper på puta "lilla, rosa og blå retro blomster retro putetrekk".

    Men jøye meg så mange fine putetrekk hun har!!

    SvarSlett
  85. hvordan klare velge!
    "blåtoner- retro putetrekk # 2" var kanskje spesielt nydelig.

    (st09086@student.uib.no)

    SvarSlett
  86. perfekt! jag hittar hit precis i tid till tävling! :-)
    min favorit är "bestemors retro putetrekk"
    självklart finns du i bloglovinlistan min från och med nu!
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  87. Jeg ønsker meg denne:"blå og lilla retro blomst- retro putetrekk" . Men oi, så vanskelig å velge!!! 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  88. Dagbladet har etterhvert gitt meg altfor mange blogger å være fast leser på.
    Nå fant jeg jammen meg en til!
    Jeg prøver meg på et lodd, og syns at grønn kul retro blomst var ganske tøff og passer inn i stua mi :)

    SvarSlett
  89. Gratulerer med nominasjonen i Dagbladet. Du har fått min stemme. Fantastiks blogg :-) Jeg tar gjerne et lodd og ønsker med pute med møster "kul grønn retro blomst"

    Beate

    SvarSlett
  90. Hei!
    Har fulgt din blogg siden Kaspara reklamerte så fint for deg for en tid tilbake. koser meg med dine inspirerende innlegg og den ligger til favoritt listen min:)Vil gjærne være med i trekning av slike flotte puter...Synes lilla & aqa blomster- retro putetrekk var super kul;o)Mvh Wenche. wbarsten@mimer.no

    SvarSlett
  91. Så gøy å oppdage nye fine blogger!
    Jeg ønsker meg "bestemors retro putetrekk II". Får håpe 2 lodd hjelper på oddsene :)

    SvarSlett
  92. Hei!
    Gratulerer med all den flotte medieoppmerksomheten du har fått i det siste. Det er gøy å følge med deg og jeg er nå selvfølgelig følger av siden din. 2 lodd, håper jeg vinner "valmue - retro blomst putetrekk # 1". Hvis ikke så kjøper jeg den likevel tror jeg!!! :-)

    SvarSlett
  93. Næ, så mange fine putetrekk! Spesielt "Super retro - retro blomst" putetrekket ville passet perfekt til de gule sofaene mine :) Herlig blogg du har også! (1 lodd)

    SvarSlett
  94. Jeg slenger meg med! Min favoritt er lys grønn retro blomst. Legger meg til som følger også, så har jeg to lodd :)

    SvarSlett
  95. Kan jo ikke la sjansen gå ifra meg - legger meg til som følger og tar 2 lodd :-)

    Min favoritt er "blå - retroinspirert japansk stoff - retro putetrekk"

    SvarSlett
  96. Så fin blogg du har og gratulerer med å være nominert i Dagbladet! Jeg tar også gjerne to lodd. Syntes alle putene var fantastiske, men hvis jeg er så heldig å vinne en vil jeg gjerne ha Brune retro blomster:o)

    SvarSlett
  97. Hei, jeg vil gjerne være med i trekningen din! Superfine puter - likte veldig godt "rosa retro blomster - retro putetrekk" :)
    Mvh
    Marthe
    marthesh@gmail.com

    SvarSlett
  98. Jeg tar gjerne et lodd i trekningen! Veldig kule puter - likte spesielt godt "lilla retro putetrekk - blomst - siste".
    Mvh Hanne (hannekb@hotmail.com)

    SvarSlett
  99. Selvfølgelig vil eg verr med! Flotte gaver!
    To lodd på meg, satse alt og ønske meg VELDIG "blå og gul" :-)

    SvarSlett
  100. Hei. Veldig vanskelig å plukke en favoritt der ja, så mye flott! Landet på Gul,rosa orange blomster.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  101. jeg er med, herlig! 2 lodd her.

    SvarSlett
  102. Hei :)

    Jeg blir gjerne med på trekningen jeg også,, 1 lodd

    likte 'lilla grå og sort- retro putetrekket' best =D

    Klem Silje

    SvarSlett
  103. Hei.
    Vil gjerne være med jeg. Tar 2 lodd og likte putetrekket petrol - retro blomst putetrekk.
    Hilsen Hege :)

    SvarSlett
  104. Hei!
    Det var ikke lett å finne en favoritt - det var mye lekkert der.
    Mitt valg ble blå og lilla retro blomst - en av mange favoritter.

    Gratulerer med nominasjon i Dagbladt, en ære å bli plukket ut. Heier på deg.

    Ett lodd på meg.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  105. Sååå masse flott! Jeg tar to lodd og satser på at avisputa blir min. Er litt sort hvitt humør enda jeg.hihi..

    Håper alt står bra til.
    Klem

    SvarSlett
  106. Heisann! Fant deg på nib og forelsket meg helt :) To lodd til meg! Utrolig mange flotte puter, vanskelig å velge, men jeg landet på gul & rosa retro putetrekk. Krysse, krysse!
    Gratulerer med nominasjon! Lykke til!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  107. petrol - retro blomst putetrekk

    juuhuuu veldig gøy med lotteri, petrolblå passer finti min fargepalett for 2 etage..
    fant bloggen din via dagbladet.
    har også akkurat laget en egen liten blogg
    sjekk ut..
    www.knoettehuset.blogspot.com

    SvarSlett
  108. Heia

    Så flink du er!!
    2 lodd til meg...og eg likte veldig godt valmue retro-puta, men alle dei oransje tiltaler meg egentlig!

    SvarSlett
  109. AHh herlige innlegg du har hatt siste tiden! gRATULERER SÅ MYE Med nominasjon. Jeg stemmer på deg!

    Jeg slenger meg rundt med 2 lodd i lotteriet. Elsker putene.

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  110. hei.
    så deg på NIB og synes du har en sjønn blogg:)
    rosa retro blomster - retro putetrekk
    legger meg å til som følger!

    SvarSlett
  111. litt trÆg her, men bedre sent enn aldri!! for det er klart jeg skal være med!
    jeg krysser fingrene for at rosa og lilla retro blomst blir min :)
    klem fra meg

    SvarSlett
  112. Så herlige! Gratulerer så mye med feiringen. Klart jeg vil være med! =D

    Det var ikke så lett å velge, og jeg fant fire favoritter- i valgfri rekkefølge:
    Avis, turkise egg, grå og aqua og lilla retro.

    Krysser fingrene stort, og deltar mer enn gjerne med 2 lodd. :)

    Ønsker deg en super helg! :)

    SvarSlett
  113. Endelig fant jeg bloggen din, etter innlegg i adressa avisa:)Veldig flott blogg du har, deler smaken, Kartell lampen står på maken bord som du har og jeg nyte synet av min hvite eames gyngestol som bare skriker etter ei ny pute, den som heter roser- retro blomst var veldig fin:)

    Mvh Julie

    SvarSlett
  114. Fantastisk flott blogg - veldig inspirerende og gøyal :)

    To lodd til oss - vi er følgere :)

    SvarSlett
  115. *heia! jeg vil selvfølgelig være med på blogglotteriet! jeg synes puta "rosa egg" var helt fantastisk* 2 tk lodd til meg*vigdis

    SvarSlett
  116. Jag vill gärna vara med på 2 lotter. Svårt, svårt att välja, alla är så fina, men till sist kände jag att kudden:blå retro blomster stripe verkligen skulle vilja flytta hem till oss...

    SvarSlett
  117. Jeg tror jeg er forelska...disse putetrekkene var helt nydelige!
    2 lodd herfra, og håper å vinne denne: blå og gul - søtt retro blomst putetrekk.

    SvarSlett
  118. Feiring er alltid morsomt!

    Og så fantastisk mange fine putetrekk! Vanskelig å velge, men jeg tror jeg ville hatt "avis - putetrekk" - det hadde passet fint i sofaen hos oss :)

    Klem Ü

    SvarSlett
  119. Skønne puder! Jeg vil gerne være med på 2 lodder, og jeg synes, at puden "retro blomster rosa/aqua/gul" er så fin:)

    SvarSlett
  120. heisann!
    Jeg "tar" to lodd, og satser de på "aqua blomst retro putetrekk", (eller "lilla retro blomst putetrekk" eller "lilla og rosa sirkler - retro putetrekk)... Har visst litt vanskelig for å velge.. ;-)

    SvarSlett
  121. To lodd, takk!

    Og alle fingre krysset for at puta "Super-søt retro blomster retro putetrekk" kan pryde vårt (snart) nye hus! :)

    god kveld til deg!

    SvarSlett
  122. Vanskelig å velge, mye fint her, ja.Men denne synes jeg er veldig fin.
    http://epla.no/handlaget/produkter/86330/#main_image

    Gleder meg hver dag til å ta en titt innnom :-)

    Hildbjørg

    SvarSlett
  123. Hjelpes, dette var ikke lett! Så utrolig mange flotte puter! Men må jeg velge, får det bli noe oransje - retro sirkel, kanskje?
    Legger meg til som følger, jeg, og tar herved to vinnerlodd;)

    SvarSlett
  124. Heihei, så morsomt, jeg elsker overraskelser så du får velge og trekker to lodd og håper på en spennende pakke i posten :)

    Bloggen din er kjempefin, jeg er imponert og det var utrolig morsomt at du var i adressa og tl og med VG :) heia deg!

    SvarSlett
  125. Hei Anja. Må bare rose deg for en flott blogg! Jeg er innom rett som det er og nyter flotte bilder og koselig innlegg :) Lotteri er jo moro og jeg liker den første veldig godt. Den som er lilla, gra og svart retro. Kos deg masse videre med dine tre søte små. Skal en tur til Trondheim i nov/des. Kanskje vi kan få til et treff?? Stor klem Karianne(fra Aberdeen) haugenkarianne@hotmail.com

    SvarSlett
  126. grønn og blå retro blomst putetrekk! Leste om deg i Dagbladet, og jeg er nå frelst!:)
    Hege_anita92@hotmail.com

    SvarSlett
  127. Herlige puter, så jeg henger meg på.

    Klem Marita

    SvarSlett
  128. Ja :) Nydelige puter! Melder meg på med to lodd :) blå retro blomst putetrekk, tror jeg ble min favoritt.

    SvarSlett
  129. Etter nøye vurdereing har jeg funnet min favoritt: aqua blomst retro putetrekk.

    Og jeg er selvfølgelig følger fra før :-)

    SvarSlett
  130. Du har en veldig inspirerende blogg SMIL, så jeg legger meg til som følger også... Jeg likte best den Roser - retro blomst putetrekk!

    SvarSlett
  131. Min favoritt: rosa retro blomster - retro putetrekk!

    Melder meg på med to lodd!

    SvarSlett
  132. Grøn geo retro. Men kjære, alle var jo fine jo!
    2lodd, legg meg til som følger

    SvarSlett
  133. Åååå så fine puter! Jeg er med og trekker 1 lodd og min yndling er avisputa :)

    SvarSlett
  134. "fersken" retro blomst.
    Jeg tar to lodd og krysser fingrene.

    Utrolig fin blogg du har!

    SvarSlett
  135. Jeg vil gjerne være med:) 2 lodd:)
    Gul, rosa, oransje

    SvarSlett
  136. rosa retro blomster - retro putetrekk, den syns jeg var finest.
    Vil gjerne vinne :)

    SvarSlett
  137. Må jo være med på dette! Jeg blir med med to lodd. Dette er min favoritt: http://epla.no/handlaget/produkter/51275/

    Veldig flott og inspirerende blogg du har! :)

    SvarSlett
  138. For ein kjekk giveaway...
    Eg vil gjerne bli med både med kommentar og som følgjar, altså 2 lodd.

    Så mange flotte stoffer gjer utvelginga vanskeleg, men eg trur eg fell på "lilla & aqa blomster - retro putetrekk".

    God trekning!

    SvarSlett
  139. 2 lodd til meg!:)
    Mange fine å velge i mellom...så var ikke lett dette her:) Men mitt valg må nok bli:
    valmue - retro blomst putetrekk # 1
    God søndag!

    SvarSlett
  140. aaaaltfor mange fine puter og velge mellom, men valget falt på lilla retro blomst.

    Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  141. Jeg vil være med! Så vanskelig å veøge blant alle de fine putene, men jeg ville nok gått for "blå og grønn - søtt retro blomst putetrekk".
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  142. Brune retro blomster ønsker jeg meg:)

    SvarSlett
  143. wiiiiiii jeg er med i siste liten :D
    2 lodd på meg :)

    Grønn-retro blomst puten var kuuuuuuul :D

    SvarSlett
  144. Juhu! Kanksje vinnerlykke på en søndag. Jeg likte godt retro sirkel-blomst.
    2 lodd på meg.

    Ha en strålende høstdag.

    SvarSlett
  145. Jeg hiver meg på giveawayen og tar 2 lodd.
    Jeg synes det lilla putetrekket med grå og sort retroblomst var veldig fint.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  146. Jeg tar gjerne et lodd! Jeg liker blå og gul - søtt retro blomst putetrekk best:) loneengan@hotmail.com

    SvarSlett
  147. Utrolif fin blogg. Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd :) Mnage stillige puter. Min favoritt var lilla, grå, sort- retro :)

    katrineroald@hotmail.com

    SvarSlett
  148. Jeg ønsker veldig å bli med på trekningen. Tar to lodd siden jeg allerede er følger;-)

    Min favoritt er avis-putetrekket

    klem fra Caroline

    SvarSlett
  149. ..jeg prøver lykken hos deg! et lodd!
    ..og jeg synes gul & brun retroblomst var bare helt nydelig..

    moaklem

    SvarSlett
  150. Jeg er mer enn gjerne med! Digger alle putene jeg, spesielt en slik grønn som du har:)

    SvarSlett
  151. Så gøy, jeg er med - to lodd på meg! (: Herlige puter alle sammen, her skulle en gjerne hatt i både pose og sekk, men favoritten er nok "roser - retro blomst putetrekk".
    gudrun.kringlebotn@gmail.com

    SvarSlett
  152. Jeg er med! Nydelige farger og mønstre! christianehasseleid@gmail.com

    SvarSlett