fredag 24. september 2010

Shinedesign på trykk

Jøye meg, så rart det var å åpne avisa i morges! Finne bilder av seg selv og hjemmet vårt over flere helsider. Tenk at de ville komme hit til oss å lage en artikkel på det! Veldig moro da! Litt blandede følelser å slippe til andre som skal knipse sine utsnitt og velge hva som skal vises (her er jeg nok litt yrkesskadet må jeg innrømme). Men veldig spennende og endelig få se resultatet! Sidene om meg og bloggen kan altså leses i dagens utgave av Adresseavisens Hjem magasin. Moro for meg det! Fredagen er her igjen og det er duket for en helg fylt med fine planer. Kommer et innlegg veldig snart over forrige helgs loppefangst også. God fredag til deg :-)

23 kommentarer:

  1. Oj oj, så spennende!!!!!
    Gratulerer med en så fin artikkel :)

    SvarSlett
  2. ååå, dette var morro :)
    GRATULERER MASSE

    Super fortjent, elsker bloggen din..
    Rart å se seg selv på trykk sånn, men mest morro er det jo.

    Kose deg med oppmerksomheten.

    Du er utrolig dyktig..
    Stil etter mitt hjerte, helt klart.

    SvarSlett
  3. Shinedesign gjorde seg veldig bra på trykk i papirutgaven også:) God helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer gratulerer! Sikkert en rar følelse å se seg selv på trykk...Kjempespennende blogg du har:)
    Melder meg som følger jeg:)

    Sees snart!

    Klem Christine

    SvarSlett
  5. hurra for ditt fine hjem!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Fantastisk!
    Så utrolig gøy. Og jeg skjønner godt at de vil komme til deg. Dere har det veldig koselig og fint. Og Spesielt.
    Morsomt å se deg også.
    ha en super helg. Jippi Åo Je!

    SvarSlett
  7. skulle bare mangle at de kom på besøk til deg! dere har et veldig spennende hjem! liker stilen veldig godt og synes du har en koselig blogg! følger med på nye innlegg :))

    Ha en super duper helg!!

    SvarSlett
  8. Å, så artig! :) Er fast leser av den flotte bloggen din, og gleder meg stort over de fine og inspirerende innleggene dine. Har fått mange idèer og pyfyll her inne hos deg! :)
    Ha ei flott helg!
    Marit

    SvarSlett
  9. Så fint.. kan godt forstå du er lidt spændt og synes det er lidt underligt at se sit hjem i et blad.. men det er også en lækker stil I har..
    Go week..
    kh herfra.. :)

    SvarSlett
  10. Det er så gøy! Jeg må liksom innom og bla litt nå og da ;) Du fortjener virkelig oppmerksomheten snuppa.
    Vi gleder oss til søndag! Ha en strålende fredag og lørdag :)
    stor klem

    SvarSlett
  11. Det er ikke uten grunn at det er nettopp deg og ditt det er en artikkel om ;o) Tror nok det er mange som har kost seg i dag ved å lese nettopp den artikkelen. Nyt helga og alle gledene!

    SvarSlett
  12. Så Artig ;) Nå må jeg inn å se :)

    Kos deg i kveld :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  13. Så staaaas :D Gratulerer!
    God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  14. Så kjekt! Du fortjener det! Men skjønner at det er rart å se det på trykk!

    SvarSlett
  15. Hei du - og grattis med artikkel på trykk! Kanskje det bare er meg - men klarer faktisk ikkje å få opp artikkelen, har du ein direktelink..?

    Klem

    SvarSlett
  16. De har ikke lagt ut artikkelen på nett enda. Jeg skal legge ut direkte link når det skjer, jeg!

    Tuuusen takk for alle snille, fine og generøse kommentarer!!!

    SvarSlett
  17. Ser kjempefint ut . Av det vi kan se da. Jeg gleder meg til å få se papirutgaven når vi kommer på høstferie til dere. Klem fra Marita

    SvarSlett
  18. Heisan!
    Kjempegøy!!! Og alldeles ikke særlig merkelig at du ble spurt..Skulle gjerne hatt kloa i Adresseavisa kjenner jeg. Synes det lille inntrykket en får via innlegget ditt ser veldig spennende ut!
    Ha en glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  19. Jeg leste det nå! Kjempe fint! Og artig å se DEG. Klem.

    SvarSlett
  20. Jeg fikk naboen til å dykke ned i papirsøpla si for å fiske opp gårsdagens avis... Hehe. Kjempearti å lese, kjempefine bilder! Klem, Tina :)

    SvarSlett
  21. Oj, va roligt! Jag hade vår lokala avisa här i onsdags o i mitten på oktober kommer den artikeln i tidninge. Jag är jättenervös inför vad de väljer att publicera för bilder!

    SvarSlett
  22. Kjempeflott artikkel!!! :D

    Ha ei god veke!

    SvarSlett