torsdag 2. september 2010

Hverdagsglimt fra meg


Liten storebror har vært hjemme fra barnehagen de siste dagene. Formen har ikke vært helt på topp pga av slitsom hoste, spesielt på natten. Deilig med noen rolige dager hjemme i eget tempo. Sammen har vi blant annet sett Pelle Politibil, perlet og dullet med lillebror. Utrolig koselig, tross hosten. Rakk til og med å knipse noen bilder i dag. Av den fine nye puta, sydd av Plonka. Flott, ikke sant!

Litt hyllenips i høstlige toner!

Og sist men ikke minst, denne NYDELIGE posen som jeg fikk kapret meg på Kasparas salgsblogg. Jeg blir rett og slett litt gladere av å ha denne rundt meg, hurra! 
Glad helg til deg :-)

14 kommentarer:

  1. Kan værr godt å værr hima og ta ting i rolig tempo sjøl om en ikkje e heilt frisk ja.

    Flotte stemningsbilder!

    SvarSlett
  2. Uffda, god bedring til vesle, syke :)
    Megafin tapet!! Og det andre nipset også da ;)
    God Helg :D
    -Amalie

    SvarSlett
  3. Herlige hverdagsglimt. :)
    Her er det også litt sykdom i heimen, jentene har vært hjemme noen dager med snørr og hoste.
    Men det er vel noe som hører høsten til..
    Ha en fin kveld!
    :)
    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Eg gjekk og tenkte på kass hus i blogglandia eg ville hatt hvis eg kunne velga meg et... det blei ditt! Du har utrolig mange flotte og inspirerande detaljar som eg like veldig godt! Og som vanlig flotte bilder :-)
    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  5. Digger tapeten og alle de herlige fargeklattene dine! :)

    SvarSlett
  6. heia snupp
    takk for sist! herlig sjokoladekake ;)
    huffameg - storebror har ikke blitt noe bedre da nei :( masse god bedring til gromgutten!
    den posen er bare nydelig altså, la merke til den når vi var hos dere :)
    nattaklem fra meg til deg

    SvarSlett
  7. Ojameg, så fine bilder du tar:)Og for et herlig interiør dere har altså, ros ros ros:)
    Jeg digger den koppen på det øverste bildet forresten, right up my alley:)

    SvarSlett
  8. Jeg "snublet" nylig innom bloggen din for første gang - masse flotte bilder og inspirasjon her :-)
    Jeg kommer tilbake!

    SvarSlett
  9. Goood helg til deg! :) Nydelige bilder, som alltid. :)

    SvarSlett
  10. For en herlig statusrapport! Fargene her inne gjør meg så utrolig glad! Du er flink:-) En nydelig helg ønskes deg.

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  11. Nydelege bilder frå deg igjen! - fiiine fargar! God bedring til storebror!

    Klem

    SvarSlett
  12. Fine hverdagsglimt. Så ut til at storebroren i huset hadde det ganske greit, tross alt :o) Håper dere andre holder dere friske fremover i denne høsttiden.

    SvarSlett
  13. Heisan!
    Håper lille storebror er blitt bra! Men det hørtes ut som dere hadde det riktig kos til tross for stygg hoste.
    Glade,friske bilder serverer du som alltid! Puten fra Plonka har jeg stoffet til. Fant det som barnedyne i bruktbutikken "min" en gang og ble så glad, så glad. Nydelig stoff!
    Så blir jeg jo veldig fornøyd over å høre at retroposen falt i smak da!!! Morsomt å se den hos deg.
    Her har vi kommet hjem fra lang-weekend i Danmark, men ikke Køben og Husflid denne gang men Nord-Jylland. Har bodd på flott feriecenter med badeland og har nå svømmehud mellom tærne. Fikk vært i Aalborg og Hjørring også. Jeg tror at en eller annen gang i livet må vi bo et år i Danmark.....
    Ha en glad ny uke!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett