lørdag 25. september 2010

Glade lopper

I helgen som var ble det tid til besøk på to loppiser og en bruktbutikk. Her er fangsten min! To stk krus fra Figgjo, to søte og gule hjertebokser fra det glade 70-tallet, et frokostsett til seks av merke Burleigh, nydelig tapet (hurra!) og en nydelig lysestake fra Arabia. I tillegg fikk jeg tak i en stor og flott messinglysestake som skal males. Retrostoffer har vist seg å være ganske vanskelig å få tak i her i byen(i allefall for meg). Men hva skal man med bruktbutikker når man har gode venner som sender varme tanker når de snubler over glade sengetøy i familiens skap og skuffer!? Tusen takk fineste Barbro, for de flotte stoffene, men mest av alt for at du tenkte på meg og tok deg bryet med å samle dem til meg! Heldige meg!
Pst. Noen av dere har spurt om å få direkte link til artikkelen som sto i går. Jeg skal legge den ut her når/hvis den blir lagt ut på nettsidene til Adressa. Tjobing!

15 kommentarer:

  1. Oj, vilka fina lopperier ;-) Tyget i rosa-rött var ljuvligt!

    SvarSlett
  2. Masse fint i freshe farger :)
    Har vært på loppis i dag og funnet utrolig mye fint, kommer på bloggen i løpet av dagen (antagelig)!

    Fikk min kjære far til å ta med seg adressa fra i går når han skal nedover til Østlandet til uka, så da får jeg lest om deg ;) Blir spennende!

    Ha en fin lørdag!!

    SvarSlett
  3. For noen herlige kupp! Heldiggrisen! Og den lille notatboka fra Darling Clementine har jeg også. Til ideer og skisser og innfall. <3 Akkurat passe stor og med helt tomme, fine ark. Bra. <3

    Ble så glad av bildene dine!

    SvarSlett
  4. Så mye pent du har fått tak i! digger koppene fra figgjo, og det rosa retrostoffet var bare helt nydelig!

    SvarSlett
  5. Heldige deg ja! Så mye fint.
    Jeg var også på loppis, og gjorde tidenes kupp. Bilder kommer snart. Til vask nå, og for kjipt fotolys. Tenk å bli så glad for en plastkrakk til 20 kr? hihi.

    SvarSlett
  6. Så mye fint!
    Elsker fargene og mønstrene på slike gamle stoffer! Hadde jeg bare vært fingernem, da skulle jeg...(drømme)

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  7. Så mykje fint - heldige du!!
    Eg skal på loppis imorgon - rett over gata her - gleeer meg! Altfor lenge sidan sist!

    Men no er det legging og nattinatt, jobbehelg og ny vakt imorgon ettermiddag!

    Klem

    SvarSlett
  8. flotte funn :) den hjerte boksen har jeg og :) de er så søøøøte :)

    SvarSlett
  9. Superfine lopper! Elsker kombinasjonen rosa og orange:))

    SvarSlett
  10. Herlige funn!!! Du kan be Adressa sende deg en Pdf-fil på reportasjen . Det gjorde de til meg ;D

    Gooood søndag !!:D

    SvarSlett
  11. Fantasiske funn, fantastiske bilder! Me like!

    SvarSlett
  12. Hei snuppa!
    Alt for deg vettu ;)
    Jeg digger de prestekragekoppene altså!
    Tusen takk for en kjempekoselig dag, kosa oss max :)
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  13. Kjære Anja!
    Fant bloggen din først i dag jeg! Sitter helt med klump i halsen her - så utrolig dyktig du er! Og så DEG alt det her skriker - herlig :) Masse nydelige bilder! Ønsker meg veldig å se artikkelen, gi et lite pip, eller en link :)
    Stooooooor sen søndagskveld klem fra Camilla

    SvarSlett
  14. Oioioi! Her fikk jeg massivt anfall av sjalusi!! Lysestakene, stoffene og koppene.. Aiaiai! Vil haa! Gratulerer, ja heldige deg! :D

    SvarSlett
  15. Hei, så fin artikkel det sto om deg - godt du får oppmerksomhet - du er jo kjempeflink :) Er superfan av din puff/pianokrakk.

    Ha en god mandag!

    SvarSlett