tirsdag 21. september 2010

Animal Farm

Dyrene har inntatt heimen. Foreløpig lever vi ganske harmonisk sammen. Vi og dyrene. Trives gjør vi også, i allefall vi på to ben. Inne på en av mine favorittblogger, nemlig hos Rarerina, har jeg sett fine dyr malt i hvitt og sort. Det måtte jeg prøve også og det ble akkurat så gøy som jeg trodde. En elefant og et neshorn ble hvite og pryder nå vinduet på soverommet. Da jeg først begynte å kikke meg rundt her hjemme, fant jeg ett og annet dyr i de fleste rom. Reine farmen! Nå skal jeg lete frem vognposen til lillebror og litt varmere klær, her har høsten toget inn for fullt! Fin tirsdag til deg :-)

17 kommentarer:

  1. artig innslag i hjemmet :)Liker at det er litt humor i interiøret :)

    Kos deg ute :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Dere har slike eksotiske dyr, hos oss går det mest i gode gamle gårds dyrene. Men nå er Una blitt hekta på både elefanter og pingviner etter å ha sett BBCs Planet Earth så det kan hende vi må bytte ut de hønene vi her for noen spreke aper. Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  3. Dyrisk bra! ;D

    Fin tirsdag til dere og!

    SvarSlett
  4. Hei og hopp på en solskinnsdag!
    Jeg elsker slike dyr, bare synd at gutta mine ikke var like ivrige med slike da de var mindre. Det var mer riddere og en og annen ildsprutende drake og så lego i store mengder som gjaldt,men jeg handlet en del av disse fine dyrene og håpet interessen ville blomstre etter hvert...Evig optimist!
    Her skinner sola og snart er gutta på vei inn porten; litt mat litt lekser og så fotballkamp igjen og DA skal jeg være til stede!
    Ha en fornøyelig dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Dyr er jo så fine!! Kjempefine bilder frå heimen din, likte godt dei små lerreta du har trekt med stoff(tippar eg... Syns eg gjenkjente det oransje stoffet frå S&S?)

    Tirsdagsklem

    SvarSlett
  6. Heisann! Det er visst alt for lenge siden jeg var innom deg! herlighet så mye nytt og flott det var her inne! Gratulerer så mye med LEKRE Eamesstoler! De setter prikken over ien i ethvert interiør og de passet virkelig godt i det fargerike og lekre hjemmet ditt! Det er så herlig med nytt og gammelt i skjønn forening!
    Lekker grønn pute i stolen forresten..Er den virkelig fra kremmerhuset?Ser veldig lekker ut altså..! Finfine dyr! Datteren i huset samlet på sånne men det er noen år siden.Savner å snuble i legoklosser og andre leker faktisk.Det er noe så hyggelig med det! Ha en fin tirsdag!klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  7. Hihi, så morsomt at du også liker sprayede dyr.
    Jeg var dypt inne i en spraye-alt-mulig-periode for en tid tilbake. Lamper, dyr og lysestaker fikk gjennomgå.
    Synes lekedyr er så morsomme, og de popper frem de utroligste steder. Selv hos oss uten barn. Humor er alfa omega.
    Fine bilder som vanlig. Je.

    SvarSlett
  8. Det er jo en veldig artig måte å ha litt leke/barnslig pynt som også de små synes er gøy. Liker det kjempegodt!!! må nok finne en lekebutikk med sånne fine dyr i :)) by the way- fine bilder fra et flott hjem :))

    Veronika

    SvarSlett
  9. Så stilig med dyr! Storebor i huset har også noen dyr, men det går egentlig mest i dinosaurer...vi får se om det blir noen hvite dyr når hangupen på dinosaurer forhåpentligvis går over ;) Men det er jo litt søtt også da!

    Du har forresten så mye pent i huset ditt, og din blogg er en av mine absolutt favoritter!

    SvarSlett
  10. Så gøy :D
    Du har det så fiiiiint :)

    SvarSlett
  11. Hei. Jeg fant bloggen din i dag, oj,oj, sååå fin den var. Jeg legger meg til som følger, for her var det så mye fint. Kikk gjerne inn til meg også, jeg er ganske så ny i Bloggverden og syntes det er så morsomt. Legger du igjen en kommentar blir jeg sååå glad. Jeg ønsker meg av hele mitt hjerte en slik Kartell lampe som jeg ser hos deg, og for å ikke snakke om Eames stolen...det er bare å begynne å spare. Ha en fin blogguke, gleder meg til å følge deg videre. Wilhelmine

    SvarSlett
  12. akk, så mye fint i bloggen mens jeg har hatt bloggepause!! digger speilmerkingen din altså, må jo bare bli i godt humør da, uansett hvordan man ser ut ;)
    du, har et tips til deg - har du vært på dette nettstedet? http://www.inreda.com/sPage.asp
    her kan du bestille inntil 6 tapetprøver, og du betaler bare kr 49 i frakt. herlig!
    ha en fortsatt fin dag, snuppa :)
    stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. Hei! Hvor har du fått tak i det nydelige bordet? Blir veeeldig takknemlig for svar :-)

    SvarSlett
  14. Hei anonym :-)
    Det runde bordet i hjørnet, har jeg fått av ei god veninne. Det hvite avlange bordet foran, har jeg selv kjøpt på Fretex og malt. Hilsen shinedesign!

    SvarSlett
  15. Hei! En annen "anonym" som spør deg nå ;) Hvor har du kjøpt A'en i vinduet ditt?

    SvarSlett
  16. Hei anonym nr2 ;-) A´en er kjøpt inn på IKEA for flere år siden. Den har et hull til lys på toppen, smart ikke sant! Desverre har jeg ikke sett den på IKEA siden, mye kan tyde på at de har stoppet å produsere den (synd, for jeg kan huske de hadde flere bokstaver også!).

    SvarSlett