lørdag 21. august 2010

Tante Brun & Tante Grønn


Her om dagen hadde vi superkoselig besøk. Vi er så heldige å ha ganske mange tanter i vår familie. Noen er familietanter og andre er vennetanter. Disse to fine tantene som dette innlegget handler om tilhører den siste kategorien. Vi hadde en fin kveld sammen, været var nydelig og skravla gikk. Herlig. Smulpaj(smuldrepai på norsk kanskje?) og vaniljesaus/is ble fortært. Og se hva de hadde med til lillebror da!

Finfin matboks fra Blafre, trerangle og kjempesøt matboks fra Ugly Childrens Clothing. Ikke rart både lillebror og mamman er fornøyd! Takk for noen koselige timer sammen tanter og på gjensyn :-)

11 kommentarer:

  1. Gleder meg til jeg får et nytt lite nurk som jeg kan kle opp som en melkekartong;) De er artige de bodyene! Også passer det så bra, for jeg er fryktelig glad i melk:)
    Alltid så fine innlegg på bloggen din:) Til å bli ordentlig glad av!
    Har en giveaway på bloggen min, blir gjerne med hvis du vil!
    http://lillehottentott.blogspot.com/2010/07/min-frste-giveaway.html

    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. så gøy å finne bloggen din.
    her var det mye inspirasjon og forvandling
    friske og herlige ting
    gratulerer med nyheter på kjøkkenet og herlige kjøkkenstoler. hvor mange kjøpte dere?

    jeg kommer snart på beøsk igjen! :)
    sommerhilsen fra Åpent hus

    SvarSlett
  3. Sååå kos, og likte spesielt godt den flotte bodyen!

    Så kjekt be koselig besøk, og spesielt når de gar med seg sånne gaver... :o)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Herlig med slike orginale gaver:)

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig kveld med vanvittig god smulpaj, anbefales! ...og hjemmet er akkurat like nydelig som denne bloggen :-) Lillebror er fineste babyen, tusen takk for titten!

    Klem

    SvarSlett
  6. Herlige gaver!Fine tanter å ha det der ja:)
    Så nydelig bilde av bebisen, den bodyen er bare råfin:)

    SvarSlett
  7. What a lovely bodysuit, too cute!

    SvarSlett
  8. Aiaiai, hvilken herlig fargerik blogg jeg falt innom nå:)

    Ny følger ble det på deg idag.

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  9. Flotte gaver og så utrolig flotte bilder!!!!

    Nattaklem

    SvarSlett
  10. så flotte bilder.. aaah.. Vil ha sommer litt lenger..

    SvarSlett
  11. Heisann!
    For en superfin blogg du har da, fine bilder og hærlige farger i heimen din. Tek turen garantert tilbake og kikker meir seinere!
    Hilsen Kristine:)

    SvarSlett