fredag 6. august 2010

Retrotapeter og litt nytt


Må bare vise frem disse nydelige tapetene jeg har kjøpt meg. Bildene på Retrovilla yter ikke tapetene helt rettferdighet altså, de er MYE finere i virkeligheten!!! Var litt usikker på om de var blasse i fargene, men da jeg pakket dem opp av papiret...aiaiai. Gleder meg til at disse skal friske opp hjemmet vårt.
En kjapp sving innom bruktbutikken resulterte i noen fine funn også, synes jeg. To krus i nydelige farger, et par fat med fin farge og mønster og en søt metallboks til deilige drops!
Salg er det jo for tiden også. Jeg har benyttet muligheten til å handle inn et par kjoler til jenta vår. Dette er farger og detaljer som fallt i smak her i huset! God fredag til dere :-)

23 kommentarer:

  1. FANTASTISKE farger! God helg!:) - Heidi

    SvarSlett
  2. Oioioi! Dei tapetane var augefryd!! Særleg den gule..;-) Og fine bruktfunn!
    Forstår at du er ute av redet no og då - og det er fint! Herleg at de har fått ein roleg gut - så får du sikkert masse tid til prosjekter i permisjonen din òg! Eg har ikkje kjeda meg eit sekund! No er jobben i full gong igjen, og travelt som berre fy no på sommaren... Så eg tenker tilbake på permisjonen med glede:-)Det er ei spesiell tid! - KOS deg!

    Klem

    SvarSlett
  3. ojojojoj så mye fint.vet ikke hvor begynne å kommentere. DIGGET den gule tapeten. Og fargen er knall altså? ojoj..tror jeg må herme..jeg er forelsket.

    SvarSlett
  4. Hei på deg. Morsomme farger. Gleder meg til å se hvordan dere har fått det om ikke så alt for lenge. Litt av en overgang fra veldig minimalistisk. Stoor klem fra "søstra di"

    SvarSlett
  5. Nydelige kjoler til prinsessa. <3

    Marita

    SvarSlett
  6. Oi så mye fint du har fått deg! Er helt enig med tapetene på retrovilla. De burde fått seg bedre bilder. Likte veldig godt koppene og den gule boksen. God helg!

    SvarSlett
  7. Tapetene er superlekre! FOR noen deilige farger!

    Kjolen var kjempesot, og du har virkelig funnet mye fint i bruktbutikken.
    Ser ut til at du har hatt en fin dag, men mange gode kjop:)

    klem Nina

    SvarSlett
  8. Hei søstra mi ;-) I know...jeg holder på å gå berserk i farger for tiden...he he! Kanhende det blir litt overdrevet her inne på bloggen siden jeg ofte viser detaljer altså. Eller så kan det hende at alle ungene har overbevist meg om at farger er GØY!!! For det er jo det ;-) Når får jeg se bilder av det ferdige kjøkkenet ditt foresten? stor klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Nydelig ! Handlet tapet fra Retrovilla jeg også og enig med deg - de er finere i virkeligheten;)
    Blir sikkert fin på veggen(e) din. Gleder meg til å se.

    Nyt helgen .

    K.

    SvarSlett
  10. Ahh helt herlige tapeter.. WOW er alt jeg kan si!
    i LOvE it!

    mvh med et lekent sinn

    SvarSlett
  11. Så masse herlig du har handla! Flotte farger!

    SvarSlett
  12. For noen tapeter! nydelige :) Koppene var slett ikke verst de heller!

    SvarSlett
  13. fantastiske funn! den gule ønsker jeg meg jammen... og er på tapetjakt til gang på loftet! hvor kan den bestilles?

    SvarSlett
  14. Fantastiske bilder-som vanlig. Fargane i innlegget ditt e ein fryd for øyet!
    og bruktfunnene va rett og slett skattar!

    SvarSlett
  15. Underbara helt underbara!!
    :):):)
    Sötaste kramar,, Annaleena

    SvarSlett
  16. Så stilige tapeter! LIkte spesielt den gule! Håper på oppdatering når du har tatt de i bruk! skal bli spennende å se! Og de nydelige kjolene du har kjøpt til jenta di! Salg er jammen gøy!

    SvarSlett
  17. Vilka klassiska engelska tekoppar, med fantastiskt mönster på! Klänningarna var också jättefina kul med retromönster i gult och rosa.

    SvarSlett
  18. Utroooolig flotte tapeter!! Har vurdert å bestille derifra, og det er fint å høre at du ble fornøyd med tapetene dine...
    Akkuratt de koppene samler jeg på!! Har ikke funnet i så friske farger ennå, men det har blitt noen...passer perfekt til oppvarming av middag i vannbad til Lillegutt, da de blir fort varme!!
    Flott kjole også!! Og nydelige bilder!!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  19. Heia snuppa!!
    Så masse fint på bloggen siden sist da! Mye å fryde seg over når man har hatt laaang ferie ;)
    Tapetene var bare knallfine, jeg likte det lilla veldig godt- ikke så overraskende kanskje?
    Lille lillebror er bare skjønn, jeg gleder meg veldig til å få treffe ham på ordentlig altså. Vil veldig gjerne ha sykebesøk av dere en dag, jeg sender deg en meldig senere i dag når jeg vet hvordan det går på kontroll. Spennende å se om jeg slipper unna operasjon!!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  20. Så fine tapeter, blir spennende å se dem oppe - selv leter jeg etter den perfekte tapet til gang + inne i et skatoll så nå skal jeg bare innom retrovilla :)

    SvarSlett
  21. Fabulous and great inspiration!!

    Love your blog - just found it via Hem :-)

    Hugs

    Christina

    SvarSlett
  22. er det nr 99 den tapeten? får den ikke ut av hodet...

    SvarSlett
  23. Wow! Noe så lekkert, de tapetene var helt nydelige. Ikke misunnerlig i det hele tatt :-)

    Ha en nydelig onsdag.

    Klem fra meg

    SvarSlett