søndag 1. august 2010

Eames


Jeg er en stor fan av Eames. Har vært det lenge. Etter at jeg ble kjent med blogglandia har jeg skjønt at jeg slettes ikke er alene om akkurat det ;-) Men jeg kan ikke like designerduoen mindre av den grunn og det er noen produkter jeg har ønsket meg lenge. På lørdag gikk vi resolutt inn i en møbelbutikk her i byen og bestilte oss nye kjøkkenstoler. Kjempegøy! 6 ukers bestillingstid var i drøyeste laget, men på den andre siden har vi jo ønsket oss disse i ca. 10 år nå. 6 uker til klarer vi! Imens leker vi oss med House of cards, som også er designet av duoen! God søndag dere :-)

8 kommentarer:

  1. Oi de stolene var knallfine :) 6 uker går fort ;)
    Gleder meg til å se dem .

    Ha en fin søndag videre :)

    SvarSlett
  2. Heldige dere :-) Jeg ønsker meg gyngestolen!

    SvarSlett
  3. Grattis med nye stoler da, ventetiden går nok fort skal du se :)

    SvarSlett
  4. Åh heldige dere! Jeg også SKAL ha de, må bare spare litt først! ;) Hvilke valgte dere?

    SvarSlett
  5. Lykke til med seks stoler fra Eames! Blir spennende å få vite hvilke stoler dere har valgt. Med/uten armlener? Hvilken farge/hvilke farger?
    Hilsen fra Grete

    SvarSlett
  6. Hei!!
    Flott blogg du har!!
    Og gratulerer så mye med den lille, vakre gutten :)

    Her skal jeg følge med videre!
    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  7. Åå, heldiggriser! Jeg drømmer om Eames-stoler selv. De er så ufattelig fine! Det var kortene også, kjempekule! Og veldig fine bilder du tar!

    Jeg hiver meg på som følger! Ta gjerne en titt innom bloggen min også! :) (www.sheneligans.com)

    :)

    SvarSlett
  8. Hei Fargebarn og Grete! Etter MYE frem og tilbake, gikk vi for 4 sorte enkle, med stålunderstell + 2 hvite, med armlener også stålunderstell. Herrejemini som jeg gleder meg til ventetiden er over :-) Hurra!!!!

    SvarSlett