fredag 2. juli 2010

Sol og kjøpetips


Et lite innlegg for å ønske dere som er innom en god helg! Vi har deilig sommervær i dag og en tilnærmet frisk liten jente. Hurra og endelig! Vil samtidig tipse om disse bøkene som jeg har kjøpt fra Tamo, en webbutikk med utrolig kjapp levering! Bøkene er fra et lite japansk forlag som heter Paumes og er fulle av fine interiørbilder. Formatet er også lite og nett, prisen er heller ikke verst. Anbefales! Ellers er det et par småprosjekter på gang i heimen, blant annet et stuebord fra bruktbutikken som er i ferd med å få hvit drakt. Kanskje blir det bilder i morgen, det går litt tregt med fremdriften for tiden.

4 kommentarer:

  1. Dei bøkene er superfine - eg har òg ein 2-3 av dei, og har lest dei såååå mange gonger. Skjønt lest og lest..;-)

    Godt med bedring på litlajentå, det er jammen ikkje stas med sjuke ungar! Bedre då å vere sjuk sjølv, på sett og vis. Men no er eg òg på beina igjen:-) Takk for koseleg helsing!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, de bøkene er utrolig fine! Flott at dere nesten er friske i heimen! Og kanskje sommerværet har kommet også? Ha en super helg!:) - Heidi

    SvarSlett
  3. Dei bøkene står høgt på ynskjelista mi! Og den nettbutikken er berre SUPER. Håpar vetlajento er frisk att, slik at de kan kosa dekan litt i dag!

    Tusen takk for hyggjeleg helsing hjå meg. Ha ein fin fin dag.

    SvarSlett
  4. de bøkene er nydelige. bestile nettop en ny, av de siste. men synes nesten de eldre er finere...
    her var det regn og inneshoppetid så jeg bestilte en del på nett.

    SvarSlett