søndag 25. juli 2010

Ferietid



Tusen takk for hyggelige hilsner i anledning lillebror her på bloggen!!! Utrolig koselig. Lillebror har nå rukket å bli 11 dager gammel. Tiden går fort, det er helt sikkert. Storebror og storesøster er ivrige og engasjerte. Vi lever et rolig liv og favner fine dager med sol. Trønderværet er uforutsigbart, så det har vært dager innimellom hvor jeg har vurdert lue til ungene(!).

De siste dagene har vært nydelige, det skal sies. Vi har vært ute mye. I hagen. På lekeplassen. Og på bytur. Koselig besøk har vi også fått! Og gresset har fått gro. Her er det ferietid!

12 kommentarer:

  1. Herlege bilder! Ser ut til at de har det flottings saman med søte Lillebror!

    Klem

    SvarSlett
  2. ..Skjønne sommerbildet du tryller frem over her..Likte bildet med den vesle jenta som var klar for å vanne blomster :)

    Herlig sommerstemning
    *ME LOVE*

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Har lagt meg til som følger jeg ;)
    Jeg liker bildene dine og alle de glade fargene !!
    Gratulerer med en sønn . Koselig :)

    Blir artig å følge deg :)

    SvarSlett
  4. Det er virkelig herlig med ferie! Også er det alltid herlig å kikke innom bloggen din:)
    Kos deg videre med familien!

    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Så herlig! Koselige bilder - ahh den babytiden , det beste som finnes! Kos dere!

    SvarSlett
  6. Nå er det like før jeg kommer en tur altså! Herlige bilder : )

    SvarSlett
  7. NYDELIGE bilder, og gratulerer supermasse med lillebror!!
    Babytiden er helt herlig, her nytes den til det fulle!
    Kos dere!!
    Klemmer
    :)

    SvarSlett
  8. For noen fine bilder av nye lillebror. Så bitte, bitte liten ;) Synes det virker som evigheter siden nå. Kos deg masse med den slitsomme, men super fine tiden:)

    SvarSlett
  9. så vakkert. Virker som dere bare nyter dagene, og det er godt. Kos dere videre.
    Sommerklemmer fra BlandetLoft

    SvarSlett
  10. Gratulerer så MASSE med lilleprinsen!! Det er tydelig at jeg ikke har vært på nett på en stund for nå ser jeg at godgutten har rukket å bli 11 dager allerede! For en skjønn liten gutt!! Så flott å få baby på denne tiden av året. Er sikker på at dere koser dere masse med en baby i huset! Det ommer liksom en egen trygg og god lukt i hus hvor det bor slike små krabater! Det er visst ikke bare i trondheim været er ustabilt. Her på østlandet er det sol ene øyeblikket og regn i det neste. men det er uansett herlig med sommer og vi nyter den i fulle drag. Ha en fortsatt fin uke og så kommer jeg snart innom dere igjen! Stor gratulasjonsklem fra Kardemomme :)))

    SvarSlett
  11. Hei

    Gratulerer så mye. Det er helt fantastisk! Jeg unner deg den absolutt beste tiden fremover!
    EN vakker liten prins har du fått!

    Vil bare og nevne at jeg har byttet om litt på adressen min. Så om du ikke har funnet meg er det grunnen. Jeg er her altså enda.. :)

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  12. Godt å høyre at det er harmoni i heimen!

    Det er ikkje så verst når det klør i syfoten allerede - då er du halvveis til å komme igong med prosjekter igjen..;-) Men fint å ha ein lillegutt som er med på laget òg. Tida kjem nok!

    Klem til deg

    SvarSlett