fredag 25. juni 2010

Stjerner i sikte

De siste kveldene har jeg sett stjerner, ikke fotball altså. Gøy å leke litt med ulike farger og mønstre. Disse skal henge i en uro til glede for lillebror. Vi satser på at han er en fargeglad liten personlighet! Og så venter vi på sommeren da, som ikke har kommet enda. Det positive med dårlig vær er jo at jeg får gjort endel. Som å sy for eksempel. Har gjort ferdig et lite prosjekt til, men må ha dagslys for å ta bilde. Kommer snart med andre ord. Hei så lenge!

10 kommentarer:

  1. Heldige lillebror som får ligge å se på disse skjønne stjernene! Herlig!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fiiin kommentar! Og jeg må bare si: det samme til deg også !! :) Så utrolig kreativ du er, ååå så mye fint det var her! Håper du får en herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Det var fine stjerner det! Digga fargane! Trur nok snart du er hekta på stoff og saum, du òg nå..:-) Ser slik ut...

    Herlige ting du har funne fram i posten under her òg! Grasvasen er ein favoritt her i huset òg. Tenk eg sto med ein slik i handa i København nettopp - men sette den tilbake igjen... No angrar eg på det. Slik går det når ein skal vere nøysom...

    Fredagsklem

    SvarSlett
  4. Skjønne stjerner! De likte jeg virkelig!

    Mvh Mumsi - med et lekent sinn

    SvarSlett
  5. Kjempe fine stjerner! Den uroen kunne jeg også ligget under:)

    SvarSlett
  6. U
    N
    D
    E
    R
    B
    A
    R
    T

    V
    A
    C
    K
    E
    R
    T

    &

    I
    N
    S
    P
    I
    R
    E
    R
    A
    N
    D
    E

    Mina komplimanger!!

    Agneta från Sverige

    SvarSlett
  7. For noen skjønne stoffer og herlige stjerner! Ein kjempegod idè! Må kanskje stjela den av deg..:-)

    Ha ei flott helg! Eg ska jobba, så det blir ikkje sying på meg... Men det e derfor det snart e ferie! :)

    SvarSlett
  8. Fargerikt og frodig er akkurat slik jeg ville hatt det som liten krabat i en barneseng ;) Du er jo så flink til å sy også da, og så digger jeg bildene du setter sammen. Liker å komme på besøk til deg:) Klemmer fra Lahell

    SvarSlett
  9. Fantastisk ide til kjempesøt uro!Må kanskje kopiere deg altså, for det blir kjempefint!Så flink du er:)

    SvarSlett
  10. Så mye fint du gjør, veldig koselig å titte innom deg. Jeg er også veeldig glad i stjerner for tiden, har strødd noen stjerner på hageputene mine :) Ha en fortsatt god dag! Linda

    SvarSlett