mandag 7. juni 2010

Stilleben


NIButfordringen for juni er å lage et stilleben. Jeg er ikke medlem enda, men hiver meg på den morsomme utfordringen likevel. Artig og utfordrende oppgave. Ble skikkelig revet med og lagde liksågodt to oppsett basert på ca de samme ingrediensene. Dette er altså sengekanten min. Søvn er som sagt tidligere, høyt verdsatt. Ingrediensene: Den lille gullvesken har  jeg arvet av mamma, bare pyntet litt med en hvit rose. Gullsko fra Vagabond. Tunika fra Cubus. Pute fra IKEA. Løvetann har jeg fått av sønnen min og står i en liten vase fra Kremmerhuset. Bilde og lampen er bruktfunn og selvpimpet. Krakken fra en tidligere kollega. Sengeteppe er fra KID. Notatbok fra Ordning & Reda. Jepp, det var vel det hele!

15 kommentarer:

  1. nydelig!! elsker fargene.. lykke til:)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert komponert og fine farger:)
    Hilsen fra Bente.

    SvarSlett
  3. så utrolig mye fint det er å finne her Anja. Blir glad av å bla og blir skikkelig inspirert :)
    Heia deg!

    SvarSlett
  4. Nydelig!! utrolig fint ble det!

    SvarSlett
  5. Så flott!!! spreke farger -likte krakken du har til nattbord. (:
    Lykke til.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Oi, så fint! Har samme skoa jeg og, herlige sko, like fine inni og under som utenpå;))
    Og den fine lampa di da;)
    -Irene-

    SvarSlett
  7. Rett og slett utrolig lekkert!!!

    SvarSlett
  8. Kjempeflott!!
    Herlige farger!

    SvarSlett
  9. så sommerlig og herlig snuppa!
    gøy at du er med, masse lykke til :)
    nattaklem fra meg

    SvarSlett
  10. Hei og god formiddag!
    Jeg bare elsker bildene dine og hadde jeg sittet i juryen til Stillebenskonkurransen hadde jeg tatt deg ut som en av finalistene umiddelbart! Om du ikke jobber med foto, så kan du omskolere deg å bli stylist og interiørfotograf umiddelbart!
    Turkis og oransje er fantastisk fint sammen og løvetann i vasen er sååå sjarmerende.
    Ha en finfin tirsdag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Nydelig :)
    veldig fin blogg :D

    SvarSlett
  12. Så flotte bilder!! Sommerlig og herlig:) Flotte farger!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  13. Så fint, härliga färger!

    Josefine- at home

    SvarSlett
  14. Å så herlig..og vakkert ♥!
    mmmm...ble happy av fargene...
    masse lykke til ♥!

    moaklem

    SvarSlett
  15. Hei du :))Utrolig lekre farger du har satt sammen i stillebenet ditt! Hvis du ikke allerede er stylist bør du revurdere yrkesvalget ditt! Jeg er helt fortspt i den tapeten din! den er den fineste tapeten ever, og superflott sammen med turkis!
    Håper alt står bra til hos dere! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett