tirsdag 1. juni 2010

Sommer i luften

Hei juni! Sommeren er nær. Det var så fint lys i morges. Fredelig var det også. Sjelden vare. Måtte forevige det. Og nyte det! Liten jente med litt feber er hjemme i dag, så foreløpig nytes det fine været inne bak vindusrutene.
Til alle dere som legger igjen noen ord her inne hos meg, 1000 TAKK!! Det er så trivelig og oppmuntrende å lese de fine tilbakemeldingene deres. Korte eller lange kommentarer er ikke så viktig, men et lite spor fra akkurat deg...det varmer godt! Ønsker deg en kjempefin junidag videre :-)

7 kommentarer:

  1. Utrolig fine bilder...fint lys og fine farger. Kunne tenkt meg og trengt meg et lite kurs... : )

    SvarSlett
  2. Du tar ufattelig bra bilder! Målløs......

    SvarSlett
  3. Nydelig vær i dag ja:)
    Flotte bilder, detta kan du!!! Masse god bedring til snuppa!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar, hyggelig at du vil følge bloggen min. :)

    Så fine bilder det var her, kjempeflotte!

    3 graviditeter på 4 år er ikke å kimse av nei, riktig så tøffe er vi! ;)
    Nyfødt tiden er så kos, og med nummer tre nyter man det enda mer, kanskje fordi man da er så mye mer sikker på seg selv, og mammarollen?

    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Dere har tydeligvis tatt sommeren inn i stua, og den solgule puffen er jo bare til å bli glad av. Nydelige bilder som alltid hos deg!
    Håper den lille jenta er blitt feberfri og er i full fart igjen i morgen!
    Ha en god natt!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  6. Heisann :))åååå, for en fin gul krakk du har!
    Den var jo bare helt nydelig! Og så har dere så koselig utsikt fra vinduet! Ser ut som om dere bor idyllisk på landet! Stakkars veslejenta som har feber. Håper det går fort over slik at dere kan nyte sommerdagene utendørs igjen.
    Ser i innlegget under at du er steingal :))
    Der har vi noe felles. Jeg har alltid med meg hauger av stein etter våre ferier i Danmark.Strendene der er et eldorado for oss steingale! Og de med striper er klart de flotteste.tro jeg laget et innlegg på den gamle bloggen min om dette en gang.
    Steiner er flotte, og ikke minst gratis.
    Klemmer fra Kardemomme :)))

    SvarSlett
  7. Hei! Så fin blogg du har. Du ryker rett inn på bloggelisten min, så finner jeg lett veien tilbake.

    SvarSlett