onsdag 23. juni 2010

RingFIN!

Må vise frem den nye ringen min. Kjøpt i dag. Klarte ikke gå fra den. Stor sjarm i en liten ring. Sitter fint på fingeren gjør den også. Den er laget av en designer som heter Elena Leth-Olsen og ringen er kjøpt inn på Pryd her i Trondheim. Tror den er laget av et lite dukkefat i porselen. Sweet.
Så må jeg igjen takke for flotte awards, denne gang har jeg fått Beautiful Blogger Award fra de flotte bloggene Vestablikk og Barbros lille verden. TUSEN TAKK, det er så utrolig koselig å bli satt pris på. Veldig hyggelig!

3 kommentarer:

  1. *ELSKER*
    tror jeg må innom og se på de ringene der igjen jeg også altså superfine!
    nattaklem fra meg

    SvarSlett
  2. UTROLIG søt ring!!

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk! Åh, det var så utrolig søtt av deg å tipse meg om dette, Takk og takk og takk en gang til! Jeg er var jo så opptatt med å ordne bloggen at jeg ikke hadde sett på din, mens jeg har lagt merke til at du ble en følger! Skal følge din selfølgelig. Det er nytt for meg, det var flere forsøk tidligere, men det er meget travelt med alt produksjon og jobber og greier. Jeg jobber også som freelanse tolk og det er litt travelt innimellom. Har også en sønn på 5 år, en utrolig snill mann og et digert 160 år gammelt hus. Jeg bruker å jobbe på Mercur Pryd Pop-up på fredager men tar fri i juli, tilbake på butikken 2. august. Kanskje vi snakkes? En kjempehilsen fra Elena

    SvarSlett