onsdag 30. juni 2010

Pjuskregn og kjedelige dager inne


Inne. Ute. Sommerblomst. Regn på ruta. Pjusk liten jente som savner storebror om dagene (i barnehagen). Ikke så spennende med mamsen lenger. Ikke like flink til å leke, ikke like morsom og underholdende. Ok, I rest my case. Storebror slår mamsen big time der. Ikke mye er morsomt heller, når det eneste man vil (og ikke kan) er å leke med alle barna...ute. Litt spennende ble det likevel da mamma dro frem et gammelt skoleatlas og begynte å brette rare papirbåter. Enda rarere ble det da hun hang alle båtene i en snor på veggen.


Jeg har fått Beautiful Blogger Award, fra fine Hyttehuset og flotte Frk. Fjong. Tuuusen takk, jeg er utrolig takknemlig og ydmyk for oppmerksomheten. Det er jo fantastisk hyggelig at det finnes noen der ute som liker bloggen min. Det gjør det selvfølgelig enda morsommere å skape nye innlegg. Så tusen takk jenter, dere inspirerer! Her er det uro i leiren i dag, plagsom hoste og snørr er dårlig kombinasjon med smokk og nattero. Ha en fortsatt fin onsdags kveld!

5 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder du tar! Det skal sies, eller i dette tilfelle skrives. :)

    God bedring i heimen! Og god uke videre.
    Anine

    SvarSlett
  2. Du fortjene ein tusenkunstnaraward!
    Hjelpe meg ka du får te. Stilige båtar!
    Ønske god bedring og ein fin dag te dåkke :-)

    SvarSlett
  3. Stakar lita...her i heimen er det også feber på vesla. To dager på rad, men ser ut til å komme seg nå! Du ta så mange flotte bilder og de båtene var bare kjempekule! Du er jammen oppfinnsom!

    SvarSlett
  4. Er inne i blogglandia og smugtitter litt :) Dumpet tilfeldig innom bloggen din, via nr 13, og den var absolutt verdt en kommentar ! Nydelige bilder, og en superfin blogg :) Legger meg til som følger jeg... Klem Beppe

    SvarSlett
  5. Åh, så fine båter! :) Den ideen fikk jeg lyst til å stjele, jeg elsker kart. Liker bloggen din bare bedre og bedre. Flaks vi ble "konkurrenter" så jeg fikk utforsket litt her inne!

    SvarSlett