lørdag 5. juni 2010

Nyanser i grønt

I dag har vi ommøblert på soverommene. Vi forbereder oss litt på at lillebror snart kommer. Med to små fra før, må vi planlegge og legge tilrette litt. Nattesøvn settes utrolig høyt her i huset! Kan man få nok egentlig?
Viser frem noen detaljer i grønt. Fargen har inntatt huset i større grad den siste  tiden. Turkis har i flere år vært en klar favoritt, men nå har jeg inkludert  mange flere nyanser innenfor denne friske fargen. Liker spesielt godt stoffblomsten på putetrekket i bildet nederst.

9 kommentarer:

  1. Åååååå härligt, jag älskar grönt och turkost, man blir så glad, och det är verkligen vårens färg,..

    Kram josse

    SvarSlett
  2. jeg liker også godt den stoffblomsten:)
    fine bilder!!
    ha en fin søndag!
    veronika

    SvarSlett
  3. Mmm, fine bilder! Det er jo mine farger også:) Har samme brett fra Indiska. Og blomsten på putetrekket var virkelig nyyydelig.
    Lykke til med nattesøvnen fremover:) ...og god søndag!

    Klem Ingrid

    SvarSlett
  4. Så nydelig farge!! Hm, hadde tenkt å male min grønne kasse, men nå er jeg ikke så sikker lenger:) Kjempefin blogg du har.. Her kommer jeg igjen.. Klem fra Idyll

    SvarSlett
  5. Kjempefine farger! Du er så flink til å ta fine bilder og sette de sammen! Jeg har noe å lære der!

    Ligger forresten en utfordring til deg hos meg! Ta den om du vil. Ikke noe press! ;)

    SvarSlett
  6. Veldig flotte fargar, og VELDIG fine bilder!

    SvarSlett
  7. Heisann :))Den stoffblomsten var det noe kjent med. Jeg fant et dynetrekk i det samme mønsteret på forrige loppemarked! Er helt enig i at blomsten er lekker alene! Grønn og turkistoner er så flott og jeg hadde dilla tidligere i vinter, men jeg er ikke så trofast når det gjelder farger, så nå er jeg på vei mot det rosa og gule :)Den fine artikkelen du scannet til meg har jeg printet ut og den følger meg hele tiden :)Hadde den med i veska du så på det siste innlegget inne hos meg :)
    Ha en fin uke store og små! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  8. Hei og god formiddag!
    Nydelige bilder du har satt sammen i herlige farger! Jeg er selv veldig glad i petroleumsfarge/ turkisgrønt, og isblått. Skikkelig grønt har egentlig vært fraværende her hjemme, men jeg synes det kan være friskt og flott å se på.
    Gøy å se det vakre putetrekket, for jeg har nemlig samme stoff i gul/oransjetoner.
    Godt å høre at dere er friskemeldt!
    Ha en formidabel uke!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder! - eg eeeeelskar grønt!!

    Ha ei fin veke!

    Klem

    SvarSlett