lørdag 26. juni 2010

Lommer som rommer

Fikk sydd noen praktiske lommer i går kveld. Siden vi har tatt et mindre soverom, er det behov for praktiske løsninger for oppbevaring. Denne kan nok bli kjekk å ha til allslags stæsj som hører med til en ny baby i huset (skjønner om dere begynner å bli lei all denne babydillingen altså :-) I dag har vi vært en tur over fjorden og snust inn litt deilig landluft. En liten bildecollage kommer i morgen. Tusen takk for de snille og kjempehyggelige kommentarene dere legger igjen, utrolig koselig altså!

10 kommentarer:

  1. ..Elsker den
    Super ide å lage en slik oppbevarings"sak" selv..
    Er mange lite pene varianter der ute man kan få kjøpt..
    Er jo mye mer spenennde og morro å lage selv..
    Herlige farger..

    LOVE IT

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint du syr!
    Kalles vel nesting?
    Spennende tid med ventende bebis...
    Takk for hyggelige kommentarer.

    SvarSlett
  3. Å - den var både lur og fin! Spørs om eg må la meg inspirere av den der... Alltid noko å putte i ein lomme, ja;-)

    Ha ei god natt!

    SvarSlett
  4. Så super smart med de lommene! Og så spennende med ny baby:) Min er snart 1 år gammel og jeg begynner allerede å lengte etter en til! Får vel holde meg i skinnet til lillegutt har blitt enda litt større:)

    SvarSlett
  5. imponert over sømferdighetene altså!
    både stjerner og lommer er bare nydelige :)
    nattaklem fra meg

    SvarSlett
  6. Kjempe flott var denne. Både praktisk og utrolig dekorativ:) Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  7. Hei hei! vi med småttiser selv blir jo ikke lei av babybabbel med det første:) Kjempe fin babykrok du har laget. det må en del små lommer og kurver til for å holde orden i babys ting tang. Hvis du har lyst kan du sjekke ut vår lille krok på bloggen min:)
    Ha en fin søndag
    Veronika

    SvarSlett
  8. Så fint rommet til "lillebror" blir. Mange koselige bilder fra Kårli også. Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Wow så fin og praktisk - blir jo så inspirert at nå må jeg nesten også lære meg å sy :)

    SvarSlett