mandag 14. juni 2010

Kreative hormoner

I helgen fikk jeg endelig malt litt igjen. Det ble to stk lerret på 40x40 cm som skal henge sammen. En befrielse å endelig få gjort det! Jeg har en greie for å måtte kreere bilder når jeg går gravid. Og spesielt mot slutten av svangerskapet. Hmm. Når jeg først setter i gang, er det så gøy og jeg må lure på hvorfor jeg ikke gjør dette oftere. Kapasitet kanskje. Frykten for et hvitt, tomt lerret?! Kanskje. Disse to bildene består av akrylmaling, en serviett, blader fra en gammel kartbok, grafiske trykk jeg har laget tidligere og andre grafiske elementer snekret sammen på mac´en min + en betydelig dæsj med hormoner. Fikk gjort en del andre ting i helgen også, så heng med videre :-)

11 kommentarer:

  1. Så flink du er! Knallstilige bilder! Likte innslaget av det grafiske også likte jeg fargene ;)

    SvarSlett
  2. knallfint, snuppa!
    fantastiske farger og herlig sammensetning :)
    du er superflink assa :)
    stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. guuud så FINT!
    dette likte jeg knallgodt :)

    skulle ønske mine premenstruelle hormoner kunne bidra til noe i mere den retningen istedenfor kort lunte og sjokoladesug...fnis...

    klem

    SvarSlett
  4. Flotte bilder. Herlig med den lille fuglen på det ene. Synes jeg kan skimte storken i venstre hjørne på det andre.
    Maler flott når du er gravid, men nå er det kanskje nok med "småttiser".
    Marita

    SvarSlett
  5. Så tøffe bilder, da! Kjekt å komme igong, så forsvinn ofte "sperrene" etterkvart som ein held på - er iallefall min erfaring!

    Artig at du maler når du er høggravid! Då blir jo bildene i ettertid noko heilt spesielt! Eg har alltid vore ekstra kreativ i mine svangerskap - og veit det gjeld mange andre òg. Pussig.
    Når ein fyrst driv og "skaper", liksom..?

    God kveld til deg!

    SvarSlett
  6. Fantastiske malerier! Eg e mektig imponert. Snakk om å verr kreativ og dyktig med malerkosten! Tomlane opp for dei flotte bildene!

    SvarSlett
  7. Hej. Jeg synes dine billeder er rigtig gode. Maler også selv når ellers ånden kommer over mig. Det er nemlig en dejlig måde, at slappe af på. Du kender muligvis allerede kunstsider men ellers kan jeg anbefale MyArtSpace.dk. Der kan man også hente inspiration. Hilsen Jette

    SvarSlett
  8. For noen fantastiske bilder. Du MÅ jo gjøre dette oftere, og utstille og selge. Helt fantastisk. Jeg kjøper gjerne to!!

    SvarSlett
  9. Jättefina tavlor båda två!

    SvarSlett
  10. så kule bilder!
    og den gule gyllen er finfin. har en liknende, men gul var bare knall.

    SvarSlett
  11. Veldig lekkert! Liker godt teksturen av å "smøre på" maling. Håper du får gjort litt av dette også når du ikke er gravid. :o)

    SvarSlett