torsdag 17. juni 2010

Vinnerlykke og award

I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse i posten. På selveste 17.mai ble jeg trukket ut som vinner av blogglotteriet inne hos Jeg er Jonathan. En finfin blogg som jeg er inne på titt og ofte. Premien var en flott mummikopp som jeg vet blir satt veldig pris på, både av de store og av de små her i huset. Tusen takk, Vigdis! Men det stopper ikke her. Denne damen ga meg også en veldig koselig award for noen dager siden, min første. Så veldig stolt er jeg! Tusen, tusen takk igjen. Med denne awarden følger det noen forpliktelser. Her kommer 7 opplysninger om meg som du sikkert ikke har særlig behov for ;-)
1) Jeg har hatt langt hår de siste 25 årene av mitt liv (kanskje snart på tide å gjøre noe med det!)
2) Jeg har bodd og studert 2 år i Aberdeen, Skottland.
3) Har dilla på mango for tiden (med vaniljekesam og honning on top!)
4) Elsker å reise og få nye inntrykk.
5) Digger mafia-filmer, favoritten er "Corleone( Il Capo dei Capi)"
6) Favorittkunstneren min er Robert Rauschenberg.
7) Er visst ikke fryktelig god på planlegging.

Gir herved awarden videre til disse 7 finfine bloggene:
1) kari-anne toth, 2) Vestablikk, 3) nummer ni, 4) FargeBarn, 5) RareRina, 6) in my house, 7) Noralill
Når man får prisen er det tre ting som må gjøres:
Man må linke til den personen man fikk prisen av.
Man må fortelle 7 ting om seg selv.
Man må gi den videre til 7 andre bloggere.

4 kommentarer:

  1. Hehe, jeg gav deg akkuart den samme awarden inne hos meg:)
    Grattis med finfin kopp, beste kaffekoppen på jord!
    Fin kveld til deg fra Fjeldborg

    SvarSlett
  2. Nei - der ser du - det kunne bli bedre..!

    Tusen takk for koseleg pris! Det gjorde meg veldig glad:-)

    At du har fått ein slik, er eg slett ikkje overraska over!!
    - og superduper fin kopp! Heia Mummi!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tuusen takk for veldig koseleg award!! Og sjølvsagt gratulera så masse til deg! Du er visst heldig på fleire måtar, med mumiekopp og det heile...

    Trur ikkje eg har vore her inne før, mykje inspirasjon å hente...eg kjem nok tilbake.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk!! Det var kjempekoselig :)

    Og gratulerer til deg, liker bloggen din kjempegodt og er innom både titt og ofte.

    Ha en fin kveld, her går det i fotball (som vanlig..) så det blir nok en surferunde på meg.

    Klem Silje

    SvarSlett