torsdag 3. juni 2010

Hvitt, sort, natur og en dæsj retro

Med syke barn i huset, er det ikke rom for store kreative sprell. Derfor blir det et lite inspirasjonsinnlegg fra meg i dag. Dette hjemmet synes jeg er så fint! Her er det flere detaljer som står på ønskelisten min. Stolene har jeg drømt om i mange år (har skjønt at jeg ikke er alene om det her inne :-) Lysestaken med fire armer er fantastisk enkel og flott. Hvitt, sort, natur og en liten dæsj retro. Tror det er meg interiørmessig for tiden. Dvs, slik skulle jeg ønske jeg hadde det. Den rustikke sjarmen i dette hjemmet, kombinert med det rene hvite...superflott!
Disse bildene er hentet fra en hjemme hos reportasje som sto i KK 6/2010.

4 kommentarer:

  1. Lekkert!! Takk for inspirasjon! :-)

    Ha en flott kveld videre :-) gode klemmer fra Wien

    SvarSlett
  2. Hei på torsdagskvelden!
    Jeg liker de boligreportasjene du viser! En du hadde tidligere måtte kardemomme sende meg, for du hadde vært så søt å sende henne. Det hjemmet elsket jeg 100 %!
    Jeg liker dette også veldig godt. Det er så mange spennende elementer, selv om jeg hadde smuglet inn noen få fargeklatter til. Likte supergodt bildet med de to speilene ved siden av hverandre!
    Ha en fin sykdomsfri helg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  3. helt nydelige bilder...
    herlig kombinasjon med sort,hvitt,tre og litt retro...
    takk for inspirasjonen
    &
    god helg!

    SvarSlett
  4. fin blogg! du er herved lagt til i go´lista :)

    SvarSlett