søndag 27. juni 2010

Gårsdagen og dagen i dag

Byr på en liten bildecollage fra gårsdagens lille utflukt. Den gikk over fjorden til vårt koselige småbruk. Som dere ser, det er fortsatt støvler som gjelder. Vi venter på sommeren med sol og varme temperaturer. Sol eller ikke, denne plassen byr på mange fine opplevelser for små og store, uansett vær.

For en god stund siden fikk jeg en utfordring fra fine Fargebarn. Den går ut på å fortelle om dagen i dag. Here we go!
Morgendagens nedtur At jeg våkner opp til mer regn. Utenfor mitt vindu Står kirsebærtreet vårt i full blomst, nydelig. På mitt fjernsyn går Litt tidlig for fjernsyn ennå, men om kveldene ser mannen mye fotball for tiden. Selv ser jeg lite/ingenting på tv om sommeren. Om litt vil jeg høre på P2 Jeg har på meg Tights og tunika. I dag skal jeg Leke med barna mine og bake boller med melis på. Men jeg vil heller Ikke noe jeg heller vil. I vinduskarmen min står det En rosa blomst og en flott vase fylt med smokkene til mine barn. I helgen skal jeg Tja, si det. I disse dager er det vanskelig å planlegge en uke frem i tid. Morgenens lykke Sol, friske og glade barn. Dette bilde har dere aldri sett før Et deilig minne fra en ferietur til solkysten i Spania vinteren 2009.
Sender denne utfordringen videre til de av dere som er innom og som måtte ha lyst til å ta den :-)

4 kommentarer:

  1. Fine bilder, og definitivt sommerlig til tross for litt skiftende vær:) Ha en flott søndag! -Heidi

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Så kjekt med eget småbruk! HEr har det vært sommer i dag, noen grader varmere så er vi der! Utrolig fine lommer/oppbevaring du har sydd!

    SvarSlett
  3. åh, herlige bilder! det er så vakkert der ute :)
    takk for tips forresten...men kommer jeg hjem med flere karafler eller flasker nå så tror jeg gubben tørner ;)
    nilleflaskene mine tok seg flott ut med rosa saft i forresten!! og de ble naturlig nok en stor hit for fireåringene som mumsa middag ;)
    nattaklem fra meg

    SvarSlett
  4. Så herlig blogg du har!! Har sitte og kosa meg med flotte bilder, farger og tekst, inspirerende!

    Likte kjempegodt idèen med oppbevaringslommene i herlige fargar. Kjekt med babystæsj- inspirasjon!
    Her kjem eg innom igjen:-)

    SvarSlett