søndag 20. juni 2010

Dynetrekk og utfordring

Et nytt dynetrekk til lillebror ble til i går kveld. Det er så gøy å sy! Jeg er jo virkelig en novise på feltet, men gøy er det lell! Nå skal jeg gi meg med dynetrekk for en stund altså. Tror vi har det vi trenger.

Heldige meg for tiden! Jeg har fått awards (Beautiful Blogger Award) igjen, to stk til og med! Fra Kvirrevitt og fra Fjeldborg. To utrolig fine bloggere som jeg liker kjempegodt. Tusen takk til begge to! Siden jeg akkurat har vært gjennom litt fakta om meg selv, nøyer jeg meg med å takke ydmykt i denne omgang.
Så har jeg fått en morsom, men vanskelig utfordring fra Barbros lille verden. Utfordringen går ut på å nevne 6 positive ting ved meg selv. Må innrømme at å finne det motsatte er MYE enklere for meg. Men jeg tar utfordringen, så får dere heller bære over med meg ;-)
Jeg er ganske ivrig og lett å motivereBra på å gjennomføre og ferdigstilleKreativ • SnillBlidInteressert i mennesker og historier.
Slenger på bilder av litt personlig karakter også jeg, siden jeg er så godt i gang. Bilder av ting som betyr mye for meg.
Utfordringen sender jeg videre til dere på bloggrullen min som måtte ha lyst til å ta den. Sånn, da skal jeg gi meg. Ha en fortsatt fin kveld alle dere hyggelige mennesker som måtte titte innom meg!

5 kommentarer:

  1. ..Elsker fargene på de første bildene

    Turkis
    =
    Me loooove

    Morro å sy, enig med deg der :)

    SvarSlett
  2. Tror lillebror kommer til å storkose seg i senga si : )

    SvarSlett
  3. Så flott dynetrekk. Liker både fargene og stjernen. Takker for koselig kommentar hos meg! Håper overgangen til å jobbe nå går bra og at jeg vil trives i den nye jobben! Satser på det! ;)

    SvarSlett
  4. Heisann!Så fin blogg du har!Første gang jeg titter innom, men jeg slenger meg på som følger pronto:)veldig fargerikt og inspirerende her hos deg:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fint innlegg!:) Herlige bilder!!

    SvarSlett