mandag 3. mai 2010

Stort og smått


Nye og gamle prosjekter. 2 stk nye armbånd i grønne og turkise toner. Lune og gode å ha på. Teppe i lilla/rosatoner er heklet i bølger, av bomullsgarn. Laget i ventetiden før datteren min skulle ankomme verden. Det ble brukt mye som vognteppe da hun lå i dypvogn. Liker godt fargene. Det er fortsatt i bruk nesten hver dag, mykt og deilig. Nå er det ofte babydokka som ligger inntullet i det :-)

Teppet i turkise/grønntoner er et prosjekt jeg holder på med akkurat nå. Det er planlagt ferdig til en liten tass skal ankomme denne verden i juli en gang. Spennende.

7 kommentarer:

  1. Så nydelige tepper! Fantastiske fargar... Eg e imponert! :-)

    SvarSlett
  2. Flotte tepper!!!:) Og kjempe fine armbånd!!! Skulle gjerne hatt et slikt et:):):):) Klem:O)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye flott du lager! Og for en flott blogg!
    Gleder meg til å følge deg videre! Legger deg til i min bloggrull!

    SvarSlett
  4. Nydelege tepper du lagar - det blå var heilt skjønt!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastiske ting du laver og så er jeg bare vild med dine billeder - jeg glæder mig til at følge dig - du er kommet på min liste over blogger :o)

    SvarSlett
  6. Ligger mange følelser i de teppene. hi hi. De er kjempefine. Klem søstra

    SvarSlett
  7. Hei Nina og tusen takk for kommentaren. Så gøy at du likte armbåndene! Kan veldig godt tenkes du blir eier av ett ;-)

    SvarSlett