onsdag 19. mai 2010

Mine funn

Må stadig vekk innom bruktbutikkene i byen. Et must. Sånn er det bare. Det finnes mye fint innimellom alt det slitte og mindre fine. Hva som er fint? Avhenger av person og smak. For meg en personlig og umiddelbar reaksjon. Kanhende bare jeg som ser det fine i mine funn. Spennende. Du ville sikkert plukket ut noe annet. En eske, en koffert og et kort fikk bli med meg hjem her om dagen. Esken i gul finér  ble finfin etter en runde med papirmønsteret mitt. Forøvrig inspirert fra denne turen. Kortet er fra 1940, med en personlig hilsen på baksiden. Kofferten har tydeligvis vært en snartur i Gøteborg en gang i tiden. Nå har den strandet her hos meg.

7 kommentarer:

  1. Fine skattar!

    Ekstra bonus når det følger med ei historie på kjøpet - som kortet, og kofferten som har vore ute og reist!

    SvarSlett
  2. Dine skattar hadde vært mine skattar! Stilig :)

    SvarSlett
  3. Flotte skatter. Likte spesielt godt kofferten. Jeg kunne også tenke meg en gammel koffert. Kanksje lykken er med meg en dag også ;)Så håper jeg du får oppfylt drømmen din om selvbygget hus. Det er noe eget når en har fått vært med å bestemme nesten alt selv. ;)

    SvarSlett
  4. Hello Shine,

    than you for visit my blog.

    great...

    greatings send you Conny

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar! Jeg liker bloggen din kjempegodt, masse inspirasjon og fine bilder! :-D

    SvarSlett