fredag 21. mai 2010

Hageliv

Så lenge været tillater det, er vi ute om dagene. Endelig etter en lang og kald vinter! Uteplassen er beiset og litt grønt er kjøpt inn. På min ønskeliste står  en gammel, frodig hage med fine og praktiske uteplasser tilpasset oss. Litt for alle familiens medlemmer, små og store. Et spennende lekehus, sitteplasser under et gammelt tre og frisk lemonade i glass...ja takk! Denne butikken synes jeg frister med mye, både for hagen og for interiøret ellers. Ta en titt davel! God helg til deg :-)
Bilder: www.car-moebel.de

3 kommentarer:

  1. Hei du :))Her var det mye nytt siden sist jeg var innom. Du har en utrolig inspirerende blogg som virkelig faller i min smak!
    Den reportasjen fra familien Thyboes hjem så helt fantastisk ut!! Hvilket KK var den med i?
    Jeg ble helt oppslukt av bildene som er den type bilder jeg kan ta fram og se på om og om igjen! Virkelig inspirerende! ha en fin pinse! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Åh så fantstisk skønne sommerbilleder... Dene r vist lige om hjørnet nu sommeren.... :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen på fredagskvelden :)) Så utrolig snilt av deg å tilby å scanne den artikkelen!
    Jeg må bare si at tusen takk! Det vil jeg GJERNE :)) Jeg satt og så på bildene og kunne nesten ikke rive meg løs fra dem igjen. Hadde planlagt å kontakte KK, men hvis du vil ta deg bryet med scanning blir jeg superglad, snille deg! mailadressen min er; huset.ved.bekken@gmail.com
    Jeg er typen som samler på slike artikler i evigheter. Henger dem på kjøleskapdøra, eller i klyper på oppslagstavla slik at jeg kan inspireres hele tiden :)) Men ikke stress med scanningen snille deg! Ta det når du har tid og lyst.Stor fredagsklem fra bekken her :))

    SvarSlett