onsdag 26. mai 2010

Fasinasjon

Under studietiden min, besøkte jeg dette slottet mange ganger. Disse bildene ble tatt en sen ettermiddag, like før himmelens sluser åpnet seg for alvor. Det var åpent for alle besøkende, men så sent på dagen gikk jeg rundt i ruinene alene. Skrikende fugler kretset over området, på jakt etter fisk som var blitt skylt i land på stranden. Fasinerende, småskummelt og fantastisk spennende å fotografere.
Ønsker du å lese mer om dette stedet, gå inn på: http://www.bbc.co.uk/history/scottishhistory/darkages/trails_darkages_picts3.shtml

4 kommentarer:

  1. Ååååhhhh....nå fikk jeg lyst på en jentetur til Aberdeen!! Det hadde vært noe det :)
    Herlige bilder
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  2. Utrolig tøffe bilder!!! Skjønner godt det var litt småskummelt å gå rundt der alene...!

    SvarSlett
  3. Så fantastisk flotte bilder! Du har virkelig klart å fange stemningen med kameraet.
    Sort/hvitt bilder er så flott! Ser jo godt at dette var litt skummelt. Nydelige bilder i innlegget under. Det sortmalte speilet var så fint sammen med det gule innslaget med hvite prikker! Ha en fortsatt fin torsdag.
    Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett